Gå til innhold

Ny bil ja.. E39 535i

Ranger emnet


Radiaki

Anbefalte innlegg

Så du skal ha over 250.000kr for bilen din? en bil hvor du ga langt mindre, har fikset opp ja, men vært utsatt for kollisjon og fått en pen forsikringspremie..?

 

hm.. jaja.. da falt jeg av :)

 

Jeg har ikke fått noen "pen forsikringspremie" .. jeg har betalt i dyredommer for å få oppgradert/facelifta, lakket resten av bilen osv. Hvis ikke ville halve bilen blitt lakka, og alt sett ut som før.. kjedelig ;)

 

Og det er ikke gjort noe bakgårdsmekk/lakk heller.

 

Uansett, det er en del interessenter på bilen, så vi får se hva som skjer.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med tanke på hvordan bilen så ut før du fiksa den opp så ser det jo ut som bilen har gått en kvart million kilometer eller mer. Tenker på steinspruten.

 

Sikkert bra utført arbeid etter skaden osv, men merkelig måte å bytte framskjerm på! Kappe av å sveise på ?

 

Bilen har blitt pen, men du drømmer om du skal få over 200 000 for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er det med folk?

 

Om dere så en dønnstrøken E39 535i med full M-tech utseende og 19" M5 hjul, nye dekk og alt på stell. Hva ville den vært verdt for dere?

 

At dere vet historien til bilen, og vet at Radiaki kanskje ikke går i tap på bilen, vil jo ikke si at den ikke er verdt prisen han vil ha. At andre gjør gode kjøp vil jo ikke si at bilens verdi skal synke.

 

Heldigvis finnes det vel andre salgsplasser enn bilforumet.net og derav flere interesserte, om dere ikke skal kontakte alle og fortelle om at han kan tjene noen kroner på bilen?

 

Latterlig!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere så en dønnstrøken E39 535i med full M-tech utseende og 19" M5 hjul, nye dekk og alt på stell. Hva ville den vært verdt for dere?

 

Er vel litt vanskelig å "se" hvor mye en bil er verdt, før man har fått sett nærmere på bilen. Men her ha jo fyren lagt ut prosjekt-tråd om bilen. Og det jeg har fått inntrykk av, er at forrige eier ikke har brydd seg om bilen. Men for all del. Lykke til med salget!

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1194327

Christer Handeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvordan bilen så ut før du fiksa den opp så ser det jo ut som bilen har gått en kvart million kilometer eller mer. Tenker på steinspruten.

 

Sikkert bra utført arbeid etter skaden osv, men merkelig måte å bytte framskjerm på! Kappe av å sveise på ?

 

:)

 

Framskjermen er selvsagt byttet som en del.. er jo bare å skru av / på.

Innerskjermen (forran dempertårnet) er selvsagt sveiset på, da denne er sveiset i utgangspunktet. Aner ikke hvor du fikk ideen om at framskjermen er sveiset fra.. ;)

 

Og ja, det var mye steinsprut på den, noe jeg kommenterte allerede når jeg kjøpte den. Den så skikkelig sliten ut utvendig, som var mye av årsaken til at jeg fikk den så billig som jeg gjorde den gangen.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er bilen blitt EU godkjent, etter skifte av bremserør bak.

 

Her om dagen fikk jeg en svær forbanna jævlig stein i ruta så hele faenskapet sprakk, så nå har den også ny frontrute.. så nå er samtlige eksteriørdetaljer bortsett fra vinduslister på sidene nye / lakka ,)

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Rota litt rundt i garagen i dag, etter noe deler til 518-vraket jeg bruker på vintern, og der fant jeg faen meg en 535i ja.. og siden det var bart på veiene måtte jeg ut på årets første tur :)

 

Slenger ut noen bilder som ble tatt i høst:

 

IMG_1997.jpg

 

IMG_2002.jpg

 

Resten av bildene ligger på

 

http://www.php.as/bil/E39_535/imagebrowser.php?subdir=/E39_2006

 

Ganske heavy oppløsning.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør

Ein flott BMW:) Har ikkje sitt gjennom heile tråden, si det mangla ein del bilder så orka eg ikkje å lesa alle innlegga, så eg får spør istadenfor.

-Kor mykje senk er det på din bil?

-19" felgar ser eg, ka er ET på dei? Er det likt på alle E39'ane?

-Dimmensjon på dekk, subber det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein flott BMW:) Har ikkje sitt gjennom heile tråden, si det mangla ein del bilder så orka eg ikkje å lesa alle innlegga, så eg får spør istadenfor.

-Kor mykje senk er det på din bil?

-19" felgar ser eg, ka er ET på dei? Er det likt på alle E39'ane?

-Dimmensjon på dekk, subber det?

 

18", ikke 19". 235 forran, 265 bak. Subber ikke, og er standard innpress. Ikke noe spacere eller tull. Bilen har coilover så jeg er ikke sikker på hvor mye den er senka, er ca. maks ;)

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harru sett! liv i deg og! =)

 

Jada, men siden jeg har en flott e34 518i som vinterbil har ikke interessen for bil vært helt på topp.. men nå som sommerdekka er på e39'n og tørr asfalt titter frem så kommer den vell tilbake.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør
18", ikke 19". 235 forran, 265 bak. Subber ikke, og er standard innpress. Ikke noe spacere eller tull. Bilen har coilover så jeg er ikke sikker på hvor mye den er senka, er ca. maks ;)

 

Okay, det er good. Då vett eg det. Takk for info:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår