Otto von Bismarck Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Dalhbäck: Katta jeg kjørte over var så stor. Gutten: Som jeg lo da skinnfilla skrek i luften. Jenta i bakgrunnen: P-p-pus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 En annen variant: Dahlbäck: Bikkja jeg kjørte over var ikke større enn dette. Jenta: Fido! Hvor er du? Fiiido! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Eller: Dahlbäck: Jeg skal ha sååå mye for å montere chip på bilen din. Gutten: Haha, du er noe for deg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Eventuelt: Dahlbäck: Jeg skryter på bilen min så mange hestekrefter. Gutten: Hoho, folk er lettlurte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Alternativt: Dahlbäck: Jeg er så tjukk i huet. Gutten: Ja, du er dum som et par tresko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Er det noen som vet akkurat det han sa a? Vil gjenre vite den ekte versjonen :D Ellers var det mange bra forslag her Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NExr4i Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 skidracer. døøøøøds fet..!!! hehe.-. Siter 1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.! http://Www.Quickshine.no bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Er det noen som vet akkurat det han sa a? Vil gjenre vite den ekte versjonen :D Ellers var det mange bra forslag her Devil De snakka om turbon som er i poloen og den som er i golfen, hehe.. mer gidder jeg ikke å si.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 d han sa var Ole petter (gutten): faen for en turbo du har i polo'n Dalhback: haha. den fisla der. du skal se den som sitter i golfen du (også demonstrerer han d da) ole petter: hehe såpass. åsså lo de begge å gikk hjem å spiste honning :P Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 d han sa var Ole petter (gutten): faen for en turbo du har i polo'n Dalhback: haha. den fisla der. du skal se den som sitter i golfen du (også demonstrerer han d da) ole petter: hehe såpass. åsså lo de begge å gikk hjem å spiste honning :P Haha.. skulle venta litt da, så det kommer inn flere bra forslag :P Bare å fortsette med forslaga, go underholdning :P MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 hans: hehe rompa til hu bak meg er såååå stor Mann: hahaha lille "tullegutt" så god du er kvinne: "høøøø" hva faan er det nøkla til poloen ENDELIG!!!!!! en trimma fittebil Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Dama bak: "FAEN, jeg tror jeg glemte å skru av kaffetrakteren"Dalpekk: "Sånn holdt jeg, også bare pang, klask smell osv osv" Mann: "Lukt på fingrene mine a ! Jeg var der også, men bare i andre enden" Devil LO i 5 minutter når jeg leste detta trur jeg HAHAHHAHAA Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 dahlbøgen : jeg fikk ertet på meg en jævla fyllepikk i går den var faen meg så kjukk!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Dama bak: "FAEN, jeg tror jeg glemte å skru av kaffetrakteren"Dalpekk: "Sånn holdt jeg, også bare pang, klask smell osv osv" Mann: "Lukt på fingrene mine a ! Jeg var der også, men bare i andre enden" Devil Haha, den satt!! :pray Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 "Turboen er sååå svær!" Noen andre gode forslag, he he? dahlback: du var nu tämmeligt stor rundt magan annen dude: joda, men jeg har i så fall ikke trønderbart over en snuslippe dahlback: va fan? :) yodude :) :) :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg