mjepson Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Slenger ut et par oppdaterte bilder. Har fått på ny bakfanger, og nye Steffan Cup felger som jeg kjøpte fordi mine RH cup var skitne og Toyo'ene var slitte som fææn, med nye Continental ContiSport Contact (noen som har erfaning med disse?). Vet ikke helt hva videre planer for bilen er... det må vel bli enderør. Hva hadde passet best? 2x76, 1x90 eller ovalt? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Det ble jo småpent! Jeg ville gått for 2x76..akkurat passe på Polo...alt annet blir for stort syntes jeg og jeg liker ikke ovale.... Men hva slags lykter har du? Er det ikke angels eyes? Merke? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 PS: på din bil hadde det vært sinnsykt pent med den Seat Cupra leppa! Har sett det på en som hadde sånn farge som du har=stilig. Ikke alle ser at det er noe forskjell på bilen, men de som har peiling ser det (blir nesten som Audi sine S biler...) Tror den koster bare 350 kr org på Møller og så må den kappes litt og bøyes og så mont..... Etter min smak så ville jeg byggd om til 2000 mod sideblink for å mache klarglasset foran og så ville jeg vel hatt på en liten takspoiler bak. Men her må du nødvendigvis ikke kline på den store til Je-Design som jeg og mange andre har. Kanskje heller satsa på en av de små?(hvis du skal kjøre litt clean look liksom) Tror Rieger, iallefall Lumma har en pen liten en hvis ikke jeg tar veldig feil...Men det er min smak da.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 felgene er 8x14 (4x100 ET20), dekkene er 195/45-14 Sjekk ebay.de for priser brukt... 16v merket skal bort, muligens ett 6n merke istedenfor? Lyktene er FK Powerlook, venter på noen FK Angel Eyes, men usikker på om de kommer... sannsynligvis første gang jeg blir svindla på ebay :aug: PoloDude: sorry men jeg er ikke fan av spoiler, men se om du finner bilde av den leppa. 2x76 er det jeg tenker på ja... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 frekt magnus:D såg deg forresten på cardinal forrige helg.. eg har 2x76 potte, fornøyd me looken på den..tar nedi av og til under på potten litt plagsomt men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 jaja om den tar nedi så gjør vel ikke det så mye. Neste gang du "ser" meg noensted så må du hilse :) du ser meg nok ikke på det stedet igjen derimot hehe Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Etter min smak så ville jeg byggd om til 2000 mod sideblink Ja gjør det! det vil bli mye bedre, disse du har nå er vel litt større enn hovedlyktene, så det vil nok gjøre seg litt bedre..(for 2000 blinkerne er vel mindre:P) STÅ PÅ!:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Ja gjør det! det vil bli mye bedre, disse du har nå er vel litt større enn hovedlyktene, så det vil nok gjøre seg litt bedre..(for 2000 blinkerne er vel mindre:P) STÅ PÅ!:) Sorry, det er HELT feil. Vi snakker sidenblink, ikke frontblink. Sideblink bytte pga klarglass og muligens tettere glass... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 faen, jeg har nesten ikke lagt merke til sideblink :boxing Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Her er et bilde..... Ikke morsom å tilpasse...iallefall ikke på 6NF.... :mad: Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ColdBreeze Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Ser at dette er en veldig gammel tråd, men jeg prøver meg. Kan noen si meg forskjellen på FK Angeleyes og FK Powerlook lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg