Gå til innhold

Posten om min 240 :)

Ranger emnet


Channah

Anbefalte innlegg

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei,hei folkens!

Har ikke vært så mye inne her i d siste, har vært så mye annet. :p

Har ikke skjedd stort mer etter jeg chippet den i høst.

Skal bytte begge calipperene og bremseskiver foran nå. Ene calipperen har klikket helt, henger fast, og har slått på kast på ene skiva mi. Så da bytter jeg like greit begge. :)

Hva annet kan jeg si da.. Bilen går som et skudd ennå den. :p ;) Er jo håpløst å gi no særlig gass etter veiene nå om dagen.. Blir bare stående på samme flekk. :p Logrer lett med rompa! ;) Men d er jo skøy d.. Hehe.

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi.. sikle sikle:p er fin bilen din+++=) du har ikke vurdert sort int. noen gang da? tror du er den eneste jeg vet om som faktisk har pent int. av den fargen:D

(hehe,har endelig fått begynt på prosjekt jeg og nå:D)

veldig strøken bil du har vertfall:D

 

Takk for d! :) Joda, har tenkt en god del på sort interiør. Men er ikke så lett å oppdrive.. Og vet ikke om jeg gidder hele den byttingen. :p Ska prøve å få tak i hel sorte seter da. Det hadde tatt seg bedre ut. Har sett mye på sorte skinn seter, men er svin dyrt. :(

 

Har jobba på Rema i 1 1/2 år nå.. Går skole ved siden av da!

Gikk elektro ja, d stemmer d. :)

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Er akkorat ferdig med å lese igjennom hele posten, 46 sider:bok:

 

Og må si jeg er svært imponert over hvor bra bilen har blitt, fra du kjøpte den, til slik den er nå! :) Men som det var sagt her litt tidligere, skulla fått deg svarte skinn seter og ellers alt annet svart:) Jeg betalte bare 1800,- for mine svarte skinn seter;) Kan si jeg var relatift HELDIG med det :P Har fått flere bud på 5000,- og oppover. hehe. Men det gjør seg:) Men er faktisk fint med beige også, det har sin sjarm det også mener jeg :) Noen større felger nå so kan det nesten ikke bli bedre :thumb Så foresten bilen din på Heidal treffet i fjor sommer, var så vidt bort å kikka litt=)

 

Vet du foresten noe om det blir Heidal treff i år også?:)

 

Gleder meg til å se hva mere ideer du har på lur :) Lykke til videre! :jackinbox:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Takk for d! :) Joda, har tenkt en god del på sort interiør. Men er ikke så lett å oppdrive.. Og vet ikke om jeg gidder hele den byttingen. :p Ska prøve å få tak i hel sorte seter da. Det hadde tatt seg bedre ut. Har sett mye på sorte skinn seter, men er svin dyrt. :(

QUOTE]

 

Bare å være på utkikk, plutselig er du heldig du også, fikk tak i min og til brukende pris :)

Topp prosjekt ellers!mye god energi lagt nedi her.

88-mod 240 PROSJEKT

http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159

86-mod 245 Tic SOLGT

99-mod V70 TDI BRUKSBIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du hadde vært å sett på jp mk18,de brede,eller 7,5x17"?

vet av 7,5x17"

 

Jepp..

Kjøper meg ikke ferdig kantkjørte felger nei..

 

Men over til noe annet!

 

Trenger sårt noen forslag til felger.

17", helst med kant, IKKE Eiker!

 

Noen som har noe?

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår