Gromit Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 stilig bil. vell anvendte penger :) btw kaldt i Nedre Heidal? :P Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Der posta Channah et bilde av seg slev....og på "mystisk" vis så våknet tråden igjen!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Menns natur.... Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Rolig gutta...trur hu har type;) hehe.Men bilen blei knall med eikerfelger Channah..kanskje prøve med helchrome grill? Står nesten mere til resten av listverket på bilen, men du gjør jo som du vil!:D Skal prøve å få tak i chrome grill, men ikke den helchrome.! Det blir litt voldsomt syns jeg.. Er slutt med typen btw.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 stilig bil. vell anvendte penger :) btw kaldt i Nedre Heidal? :P Takk. :) Våren er på tur med stormskritt i Nedre Heidal, 0,5 pluss grader akkurat nå. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 blir det eiker felger på deg til sommern? eller skal du prøve noen andre felger? ot. skrive at det er slutt med typen, hehe., jakter du på en volvo gutt? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Skal prøve å få tak i chrome grill, men ikke den helchrome.! Det blir litt voldsomt syns jeg.. Er slutt med typen btw.. Ja..var jo pen som den var med vanlig grill også!=) Håper jeg ikke rippa opp i noe nå da...=/ Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 blir det eiker felger på deg til sommern? eller skal du prøve noen andre felger? ot. skrive at det er slutt med typen, hehe., jakter du på en volvo gutt? Må nok klare meg med phoenix felgene i sommer også.. Så får vi se til neste sommer.. =) Blir nok ikke eiker nei.. Er liksom så "oppbrukte". :p Hehe.. Men jeg får se.. ;) Ja, en volvo gutt hadde ikke vært så dumt.. ;) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Skal prøve å få tak i chrome grill, men ikke den helchrome.! Det blir litt voldsomt syns jeg.. Er slutt med typen btw.. Kanskje prøvd en vanlig chrome ring/svart inni, fjerne emblemer og sette kun et av nye typen Volvo logo i midten? Synd for x-typen din da. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 *Hoppe opp og ned med hånda i været*..neida, hehe. Mange som har Eiker ja, trur bilen din hadde blitt modig fin med pegasusfelger jeg (R-felgen..):) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ja..var jo pen som den var med vanlig grill også!=)Håper jeg ikke rippa opp i noe nå da...=/ Neida, d går bra d.. =) Den grillen jeg har er ikke vanlig, den er hjemmelaget. :p Var ikke så ille den, men jeg vil ha en orginal en. :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Må nok klare meg med phoenix felgene i sommer også.. Så får vi se til neste sommer.. =) Blir nok ikke eiker nei.. Er liksom så "oppbrukte". :p Hehe.. Men jeg får se.. ;) Ja, en volvo gutt hadde ikke vært så dumt.. ;) ja, du sier noe. jeg har kun eiker pga jeg ikke fikk tak i noen andre felger som passer. det blir nok vinter felger med tiden. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Neida, d går bra d.. =) Den grillen jeg har er ikke vanlig, den er hjemmelaget. :p Var ikke så ille den, men jeg vil ha en orginal en. :) Det er bra:) Kom på det nå at du hadde sånn hjemmelaga nettinggrill..hehe. Er jo flust av sånne standardgriller ute å går da, får nok tak i en!;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 *Hoppe opp og ned med hånda i været*..neida, hehe.Mange som har Eiker ja, trur bilen din hadde blitt modig fin med pegasusfelger jeg (R-felgen..):) Joda, R-felgen er ikke dum den, men jeg liker best felger med kant til 240´n.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Kanskje prøvd en vanlig chrome ring/svart inni, fjerne emblemer og sette kun et av nye typen Volvo logo i midten? Synd for x-typen din da. Høres ut som om du er på vei til fotografen allerede? hehe=P Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg