Gå til innhold

Posten om min 240 :)

Ranger emnet


Channah

Anbefalte innlegg

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:wave

kjekt å sjå at da e fleire jenter som bruker levetida si på vovlo!!! :hello:

e vel ikkje so alt for mange av oss her tør eg å påstå...

koz deg med bila di!!!

volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt

volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;)

volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død

volvo 940/s90 - my blue pearl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Hvilken dump kjører du med da? tenker da på den med membran?

evt, link til slike dumpventiler... Synes det funker helt greit i bilen til channah, men er jo ett problem da, når hun har sluppet dumpen ett par ganger så går den høyt på tomgang :(

Dette er fordi dere har glemt å legge en kabel fra speedometeret og bort på hjernen. (stikke 6 på speedon) og til Blå/svart kabel fra ledningsnettet til motoren (er en sånn 9pola kontakt for tilkobling til div. rart.)

 

Har egentlig ikke noe med at hun dumper luft å gjøre men at hjernen etter 8sek ellernoesånt ved over 2200rpm så får du en sånn tomgangsfeil.

 

den vil heller ikke fungere optimalt ved motorbremsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fordi dere har glemt å legge en kabel fra speedometeret og bort på hjernen. (stikke 6 på speedon) og til Blå/svart kabel fra ledningsnettet til motoren (er en sånn 9pola kontakt for tilkobling til div. rart.)

 

Har egentlig ikke noe med at hun dumper luft å gjøre men at hjernen etter 8sek ellernoesånt ved over 2200rpm så får du en sånn tomgangsfeil.

 

den vil heller ikke fungere optimalt ved motorbremsing.

 

Den ledninga har vi satt på.. tror det er riktig kabel vi har satt på :)

dumt att det ikke funker noe bra med rfl dumepn.. :/

[ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i

[x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS

[x] VW Golf mk2 91´ 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ledninga har vi satt på.. tror det er riktig kabel vi har satt på :)

dumt att det ikke funker noe bra med rfl dumepn.. :/

da er det noe feil en plass. skal sjekke hvilken pinne på styreenheten den skal til så kan du legge ledningen rett dit. da skal det funke.

 

såvidt meg bekjent så er det kun den feilen som kan føre til høy tomgang på LH 2.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge.. ble bra med turbomotor i bilen! men jeg lurer på en ting.. hvor ble det av øyelokk planene?

 

Stå på pen bil, pen eier..!

 

Takk. =) har øyelokkene liggende.. men har ikke fått lakkert dem.. får se til våren.. vet ikke helt om jeg skal ha dem på enda..

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår