walker76 Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Er da nokon som veit om da e store forskjellar i understell på 16V og G60 bortsett frå bremsar??? Har g60 motor som eg vil ha i jettaen happyhappy happyhappy Siter Jetta(snart G60) Golf 16V(donor bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 som sagt bremesene er den store forskjellen.. må bytte spindel med bremser hvis du har de eldre 239mm bremsene og ikke 256mm nå.. ellers skal det være et tykkere stab.stag.. resten er likt.. kassa har wire overføring og pedalbrett med hydraulisk cluch, men kan bruke den kassa du har nå på 16vn.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walker76 Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Veit du gallagher målene på desse stab stagene :pray Siter Jetta(snart G60) Golf 16V(donor bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 1.8 GL og G60 har samme dim. på stab-stagene. Det var såfall samme greia når jeg drev å bygde om. Såfremt at G60 forstillingen jeg fikk tak i var en orginal, og ikke en som det var byttet spindler på. EDIT: sjekket opp litt, G60 har 23mm, resten har 21,5mm. Beklager :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walker76 Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Då begynne oppskrifte å bli klar.. No e da berre te å begynna å arbeida me prosjekte mitt Siter Jetta(snart G60) Golf 16V(donor bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 1.8 GL og G60 har samme dim. på stab-stagene. Det var såfall samme greia når jeg drev å bygde om. Såfremt at G60 forstillingen jeg fikk tak i var en orginal, og ikke en som det var byttet spindler på. EDIT: sjekket opp litt, G60 har 23mm, resten har 21,5mm. Beklager :) he, he.. buggz slår til igjen sverre :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ja, hvor er insektssprayen min? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg