Gå til innhold

Da va de nye felgene på bilen :)

Primera.GT

Anbefalte innlegg

Herlige felger..!!!!!

Det må vere nogen av dei stiligeste felgene eg har sitt...!! Den formen,

utførelse, designet, kall det hva dere vil, er bare heeeelt rå!!

Du har troffe spikeren midt på huet med det felg valget!! Gratulera!! :pray

Får vel vente til neste års feriepenge utbetaling før eg kan tenke på noe lignende!

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeph: Hehe..det er den dingsen på hjulet som noen har røde ja Zeph ;)

Den er ikke akkurat på hjulet da, men det vi kaller for "bremseskive". Det er den skiva som sitter innenfor hjulet altså. Og på denne skiva, sitter kallipperen, som inneholder noen stempler, som beveger seg vha. bremsevæska når du tråkker på bremsepedalen, og den trykker dermed "bremseklossen" mot skiva, noe spm gjør at bilen din stopper :)

Og..jeg må bare si HERREGUUUUD..for noen grisefete felger. Nå er bilen din alt for fet..jeg er misunnelig :P

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje æ lakker kallipperene rosa well

men trur det enten blir sølv eller koksgrått.. er redd for at alt skal gå i et (skiver kallipperene osv) men det blir en annen dag yummy

men nå ligger bilen heeeelt sinnsykt godt i svingene igjen yummy yummy yummy yummy yummy yummy yummy

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk... skal få lakket kalippterene å byttet klosser bak...

får se på neste lønning om jeg slår til med slissede skiver å greenstuff klosser yummy happyhappy

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider