Gå til innhold

Japsetreffet gjenoppstått! 21 August Rudskogen

Ranger emnet


henningl

Anbefalte innlegg

Synes du har fått til skikkelig bra bilder! Dette er vel noe av det beste som er tatt av T-Sporten min i hvertfall!

http://photobucket.com/albums/v422/scuk/Japsetreff%20-%2020050821/?action=view&current=IMG_9197_1024.jpg

http://photobucket.com/albums/v422/scuk/Japsetreff%20-%2020050821/?action=view&current=IMG_9454_1024.jpg

 

Glad jeg vaska bilen i Særp før jeg kjørte opp likevel! :)

 

du kjørte jo ikke så ille du da, mere fis fint det du gjorde.. :hammer

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må bare spørre, åssen er det du kjører bil?? drar brekket i svinger. du kjører ikke bil med drift på bakhjula altså, for og opplyse. taper bare fart og irritere meg som tar deg igjen.

 

Slutt med det. fikke filmet det, skal se om jeg får lagt det ut, så skal du se hvor teit det er. krasjer jo nesten med deg pga det.

Er fullstendig klar over at jeg taper fart på det, men innimellom klør det i panna, og da vil man være litt bajas... Kan ikke huske at jeg brekka med deg bak meg, det ville vært litt dumt... Sorry hvis jeg fucka det til for deg!

 

Irriterte meg forresten litt at den bilen din satt så jævlig godt i svingene, du var den eneste som dro fra meg på banen i svingene... ;)

 

Gateslicks neste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har fått til skikkelig bra bilder! Dette er vel noe av det beste som er tatt av T-Sporten min i hvertfall!

http://photobucket.com/albums/v422/scuk/Japsetreff%20-%2020050821/?action=view&current=IMG_9197_1024.jpg

http://photobucket.com/albums/v422/scuk/Japsetreff%20-%2020050821/?action=view&current=IMG_9454_1024.jpg

 

Glad jeg vaska bilen i Særp før jeg kjørte opp likevel! :)

 

Fant ett til som jeg hadde glemt å legge ut, kanskje litt i overkant motlys men klart likevel:

 

th_IMG_9196_1024.jpg

1024x600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ett til som jeg hadde glemt å legge ut, kanskje litt i overkant motlys men klart likevel:

 

th_IMG_9196_1024.jpg

1024x600

 

jeg hadde jo grisekjørt dette om neon hadde betalt avgiften for meg :p "ligg brett bruk vett" eller noe fatality

neida, var god kjøring, mye bra, men var litt skuffet over lyden på celicaen, orginal? :driving

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var litt skuffet over lyden på celicaen, orginal? :driving

Ja, det er originalt 2,5" anlegg fra motor og ut. Ender i ei Remus-potte med litt custom-løsning på TTE-endestussene (Toyota Team Europe). Har faktisk alt som TTE tilbyr til denne bilen, frontleppe, hekkspoiler, felger, senkesett og potte. Så motormessig er det originalt... Men det går da rimelig greit likevel... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra treff... Driftingen var spesilelt underholdene, den korte tiden det varte.

 

Kunne dessverre ikke kjøre bilen min (2000 Celica 1ZZ-FE Turbo) da den ikke er tunet ennå. Neste gang skal jeg ta den røde t-sporten :)

 

 

Må få den tunet. hadde håpet å se den på banen jeg da :P har kun sett turbokittet ditt i småbiter når du var innom hos oss jeg :P

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er originalt 2,5" anlegg fra motor og ut. Ender i ei Remus-potte med litt custom-løsning på TTE-endestussene (Toyota Team Europe). Har faktisk alt som TTE tilbyr til denne bilen, frontleppe, hekkspoiler, felger, senkesett og potte. Så motormessig er det originalt... Men det går da rimelig greit likevel... ;)

 

åssen spesifikasjoner har du på motoren? 1,8liter?? turbo?.

 

har en utrimmet b18c i mini civic, orginal fjærder og demper, og mangler "swaybar" forran, så min krenget noe jævelig. men fikk hjelp av R-dekka ja :)

Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo

MG F 1,8 : Kondemnert

Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en original 1,8 liters T-Sport-motor (2ZZ-GE) uten turbo. 192 hk @ 7800 rpm. Med effektanlegg og litt juks med luftfilteret så er det vel ca 200 hk.

 

Kunne dessverre ikke kjøre bilen min (2000 Celica 1ZZ-FE Turbo) da den ikke er tunet ennå. Neste gang skal jeg ta den røde t-sporten :)

 

Ja, dette kan bli hardt å slå... Spennende prosjekt! Kom deg inn på http://www.ts-ogn.no/phpBB2/index.php og registrer deg der! Det er flere som er interessert i å høre om dette! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,8 uten turbo på 200hk, høres jo ut som en honda da :), jeg har oxo en 1,8liter men min er orginalt på 210hk usikker på turtall, men morroa begynner på 5700rpm og går til 8900rpm for min del. :fire:

Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo

MG F 1,8 : Kondemnert

Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår