Gå til innhold

Bilder fra mitt besøk på Nürburgring - Store bilder

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Var en snartur innom Nürburgring 3. og 4. juli. Gikk en tur i pit på hovedbanen og tok noen bilder, samt fikk meg noen runder på Nordschleife. Var mitt første besøk på ringen, og jeg reiser definitivt tilbake.

 

Maserati:

P6180019Medium.jpg

 

M3 CSL i full drift rundt Adenauer-Forst:

P6180035Medium.jpg

 

2 x GT3 og 2 x RS6:

P6180027Medium.jpg

 

Audi A4 DTM:

P6180025Medium.jpg

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bra!

Men en ting jeg har lurt på lenge... Hva er meningen med all "taggingen" på banen? Er det fra folk som har gjort det av god gammeldags faenskap?

 

Taggingen stammer hovedsaklig fra 24-timersløpene. Det er ikke tagging i samme kategori som på T-banevogner, men diverse hilsener og lignende. I Adenauer-Forst er det blandt annet malt et stort BMW merke og noe Volkswagen greier.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 9 timer inni tyskland med lastebil... Ligger ved byen nurenberg. (der de dømte ww2 forbrytere) ganske langt inn i tyskland ja

 

 

Der tar du nok feil gitt. Det er stor forskjell på Nürburg og Nürnberg. Er ca 7 timer i sommertrafikk fra fergeleiet i Puttgarden. Har markert Nürburgring med rød prikk på dette kartet:

 

Map-Germany.jpg

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. da surrer jeg med geografien min.. Men ringen er der jeg husker den er... Bare at Nuremberg ikke er det... Jeg stoppa der på vei til luxemburg, for døgnhvilen min.. Kom fra puttgarten jeg og.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en RS6 og en RS4 av nye typen?

Den borteste bilen har den store nye "singel frame" grillen,

den har aldri vært levert på RS6...

Eventuelt, har du fler bilder? :)

 

Beklager...Det var faktisk en AS4 fra ABT. Så den på ringen dagen før. Kom inn med nyvaskede felger og dro med svarte.

 

Her kommer noen flere bilder...

 

2 stk Porsche 997 jager hverandre rundt:

P6180036Medium.jpg

 

CLK DTM:

P6180023Medium.jpg

 

"Pit" ved Tiergarten:

P6170007Medium.jpg

P6170008Medium.jpg

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår