Gå til innhold

Hva slags stil/styling er dette??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Den som kan fortelle meg hva denne stilen kalles, og gjerne også fortelle litt om den vil få heltestatus i min bok.

og til dere som ikke vet.. vennligst gi F£#& i å skrive ting som "åå fy 9o78978 så stygt" og anna tull.. jeg VET det er stygt.. ønsker kun info om stilen

 

Er det rett og slett et forsøk på å kopiere japanske racingbiler?

 

007601.jpg

007661.jpg

IMG_0157-011.jpg

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe om stilen, men vet at de bildene pluss flere har vært oppe i en "overkill-tråden". Bilder pluss linker. Søk litt så finner du kanskje ut litt. Mulig det står på jap på de sidene der da...

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet at det blir kalt bozo stil en del ganger ja.. :) syns noe av det kan være fett.. men vil gjerne ha mer info om det.. noe jeg ikke finner på forumet.. og Jensemann.. om du hadde sjekka linken jeg har tatt bildene fra? så ser du at det er den du legger ut :P hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helios: La du i det hele tatt ut en link? Kan ikke jeg se iallefall...:cocain:

 

Er 10000000 bilder av slike biler på den sida, så er jo vanskelig å finne akkurat det bildet du la ut da...

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helios: La du i det hele tatt ut en link? Kan ikke jeg se iallefall...:cocain:

 

Er 10000000 bilder av slike biler på den sida, så er jo vanskelig å finne akkurat det bildet du la ut da...

 

jeg mente kilden til bildet da :P hehe.. samma faen det vel..hehe.. kos og klem :P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slik styling anonnse i Gatebilmagazine. Der kan man få kjøpt slik styling å ha på div biler. Tvilsomt att slik er lov i Norge men. hehe

 

 

Tok du den annonsen seriøst?????? altså.. heh.. de bildene dem har brukt kommer fra samme side som jeg har henta mine bilder.

 

 

til Jensemann.. plager ikke meg du..hehe..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår