Gå til innhold

Konkurranse #23

Ranger emnet


spruCe

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble nice den da :) hjula forann og bak er unntaket på niceheten;)...men ellrs drit bra...mitt bidrag ble oxo dårlig siden jeg hadde dårlig tid...men..hehe...at vi er med hjelper jo;)...når kommer avstemninga...gleder meg til å se hvem som vinner...lykke til 2maz;)

suzuki dr big 50//

 

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

 

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...chris??..har jeg ikke sett den bakgrunnen der før ;)..hehe..sideskjørt i m3 style .hehehe...nice...snakka med tobias...får benken får 700 kansje..men må på jobb..stikker innom når jeg kommer hjem for å sjekke om finalen har startet...snx folk's og lykke til alle sammen...sinnsykt mange bra her :)

suzuki dr big 50//

 

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

 

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke konkurransen før i dag, så har bare jobbet med denne et par timer. Skulle gjerne fortsatte, men har ikke tid nå :( SÅ, dette er det jeg har hittil, lagde mest for morro da, så det er ikke allverden :rolleyes:

Skal fikse bakfelgen, og kanskje finpusse litt på hjulbuene... hvis konkurransen slutter 12 i natt så rekker jeg det kanskje :)

 

yaris_ferdig.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med min nå, har ordne blåere netting, side-skjørtet sitter nå fast i bakre hjulbue, bedre farge på takvinge og ordnet litt på underleppa.

 

Min WIP:

Har kommet et stykke men enda en del ting som må ordnes.

toyota_yaris_2003_Supersport_mod.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår