ToRReS Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg så at -zlurv- moddet denne, og hadde det tydeligvis meket artig med den så jeg prøvde. :) (Funny mod!) Comments? Orginalen PS: Vet at den ICn og vingen ikke passet inn. Jeg måtte prøve :P Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 skikkelig lowrider! ;) hehe ser du beholdt de orginale felgene... lurte på d selv.. ble jo fet denne! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 skikkelig lowrider! ;) hehe ser du beholdt de orginale felgene... lurte på d selv.. ble jo fet denne! :) Måtte det. Ble en hurtig mod, og jeg fant ingen bra felger med nok dekk til å skifte... :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Måtte det. Ble en hurtig mod, og jeg fant ingen bra felger med nok dekk til å skifte... :) hehe, ok... Btw: sliter fælt hvis eieren av bilen skal over fartsdempere.. ;) hehehe Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hehe, ok... Btw: sliter fælt hvis eieren av bilen skal over fartsdempere.. ;) hehehe Neida. "Air suspension" vet du! :) Bare å heise den opp da vettu.... :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hehe tenkt på alt ja! :boxing Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 hehe tenkt på alt ja! :boxing Stemmer det ;) Fiksa ICn litt :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 NIce ToRReS... men fått blink lyset hvit hadde vert fetere;) fet modd... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 NIce ToRReS... men fått blink lyset hvit hadde vert fetere;) fet modd... yodude Prøvde, men blir så fake med tanke på at jeg da må legge inn flaskt rosafarge skinn. (Slik det er i lykten) Men klart, hvite blinkers må til! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 jeg sotet mine...hvit ble jo bare fake... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Jævlig clean mod, om jeg så må si det selv. Og fullstendig mulig å få til i virkeligheten ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Ble ju fet denne !!! Men slett blinkers :) Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 haru prøvd å monocrome eller hva d heter?? image---> ett eller annet med mix. også krysse av i monocrome(eller noe liggnede) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 haru prøvd å monocrome eller hva d heter?? image---> ett eller annet med mix. også krysse av i monocrome(eller noe liggnede) ehh... da blir d fake! :pimp Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 haru prøvd å monocrome eller hva d heter?? image---> ett eller annet med mix. også krysse av i monocrome(eller noe liggnede) som slurv sier: Da blir det fake. Siden lyktene har et "rosa skjær" i seg, så blir det veldig faket å gjøre blinkerne hvite.. Takk for alle kommentarer! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg