Yokishima Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 "Defekt lyspære" lyset lyser hele tiden, uansett. alle pærer er i orden, alle kjørelys fremme + bak + skiltlys. Går denne på lysene i dørene også?? De mangler på 3 dører..Får ikke kontakt der Siter Volvo 740GL -87 335.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 nei de går kun på "hoved lysa"..dvs de du MÅ ha i orden.. når jeg lodda på ledning fra baklyset til tåkelyset bak, forsvant det lyset hos meg..så det er jo en mulighet;) er jo meget finere også om jeg må si.. så det er mitt tips.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yokishima Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hva er vitsen med å lodde de da? Jeg har byttet tåkelys pærene ut med 10w pærer, og slått på tåkelys bryteren... that`s it! ja det er stiligere :) Siter Volvo 740GL -87 335.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yokishima Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 sorry, mente du at du loddet de pga lys-feil pæren? da skjønner jeg:) litt treig her etter ute pils..! Siter Volvo 740GL -87 335.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hva er vitsen med å lodde de da?Jeg har byttet tåkelys pærene ut med 10w pærer, og slått på tåkelys bryteren... that`s it! ja det er stiligere :) Det er ikke det som er feilen da, at det er feil wattstyrke på pærene? (Ikke at jeg er noen ekspert på Volvo da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Jeg også hadde tull med denne lyspære lampa, men da lyste den sammen med ladelampa. Da var det børstene på dynamoen som var slitne.. Sikkert ikke det som er feil her da i og med ladelampa ikke lyser, men tenkte jeg skulle nævne det.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yokishima Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 takk for tips! Siter Volvo 740GL -87 335.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 nei de går kun på "hoved lysa"..dvs de du MÅ ha i orden.. når jeg lodda på ledning fra baklyset til tåkelyset bak, forsvant det lyset hos meg..så det er jo en mulighet;) er jo meget finere også om jeg må si.. så det er mitt tips.. Men har du noensinne kjørt i mørket bak en som kjører med tåkelys på?? Du blir jo fullstendig blenda, og all oppmerksomhet blir på en måte dratt mot dette forbaska tåkelyset.. Mye værre enn de grøftelysa alle klager over.. Men dersom du også har skifta til ei svakere pære så.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yokishima Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 jepp, 10w pærer = samme som kjørelys bak! Men det er irreterenes med folk med fulle tåkelys bak! Helst midt på vinteren :) Siter Volvo 740GL -87 335.000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg