Zeph Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Bruker denne bilen som eksempel (fordi den er den kulaste primera'n :cool: ) Blir det ikkje eit problem med fartssdumpar og ferjer? For dei som bur i Haugesund har de sikkert kjørt over fartsdumpen i Rogalandsgata\Grindesvingen, ein dump du må kjøre saaakte på. Vil du slite med ein låg bil der? Og ferjer har ein stygg tendens til å ha høge kanter du må forsere for å komme ombord. Å kjøre opp på brua er enda verre, men kan være ganske høge kanter på første plan òg. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Bruker denne bilen som eksempel (fordi den er den kulaste primera'n :cool: ) Blir det ikkje eit problem med fartssdumpar og ferjer? For dei som bur i Haugesund har de sikkert kjørt over fartsdumpen i Rogalandsgata\Grindesvingen, ein dump du må kjøre saaakte på. Vil du slite med ein låg bil der? Og ferjer har ein stygg tendens til å ha høge kanter du må forsere for å komme ombord. Å kjøre opp på brua er enda verre, men kan være ganske høge kanter på første plan òg. Hehe, takk for koplimentet... Er ikke noe problem for meg, men jeg kommer ikke frem overalt kan man si... Man må lide for skjønnheten vettu... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Er vel ikke så mange ferjer heller der du kommer fra nyhusern :bump Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Hehe, takk for koplimentet...Er ikke noe problem for meg, men jeg kommer ikke frem overalt kan man si... Man må lide for skjønnheten vettu... offtopic. sett bilen din noen ganger på sørumsand og i innkjøringa der "tvillingene" bodde før. dritdigg den primeraen din. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Er vel ikke så mange ferjer heller der du kommer fra nyhusern :bump hehe.. har du ikke sett den som pendler opp og ned glomma??? Neida, ikke så mye ferjer, men en del fartsdumper... Spesiellt er det noen kjipe mellom Sjetten og Strømmen Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg