Ferrari Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hallo! Har en BMW M10 motor, den satt i min E30 318. Hvordan er det med muligheter for turbo på disse? Den har kvassere kam vet jeg. Går rimelig greit egentlig. Hvis jeg dreier ned stemplene for lavere komp., hvor mye trykk kan jeg kjøre med? Hvilken turbo anbefaler dere? Må vel ha intercooler også:D Vanskelig å få plass? Ca. hvor mye gamp kan jeg regne med å få? Hvilke andre mods må jeg gjøre for å få til dette? Takker og bukker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hvis du spør en kar som kaller seg "Jarle Skoftedalen" på Bimmers.no så har han en turbolada M10 motor. Han kan svare deg på det meste. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hvis du spør en kar som kaller seg "Jarle Skoftedalen" på Bimmers.no så har han en turbolada M10 motor. Han kan svare deg på det meste. Takker!:D La inn en tråd på bimmers forumet nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 do bara borra lit. bmw 2002ti er en m10 2.0 med turbo... det jarle har brukt som utgangspunkt... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Nå har jeg planlagt litt: Borring til 2.0l Montere stempler fra en 2.0l sekser jeg har liggende(dreie ned for lavere komp?) Nødvendig å frese pianotråd i blokka? Avbalansere veiv og kamaksel Turbo(hvilken?) Dumpventil Intercooler Sinter clutch Selvfølgelig short-shift Alt dette skal monteres i min 86 E30 med sandblåst og lakkert 325 understell!:D Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 borre m10'n til 2L, for så og bruke 2L sekser stempel? da lurer jeg bare på hvilke 2L sekser som har så store stempel?? den må isåfall ha en sinnsykt kort slaglende :) Siter BMW E28 M535I M/S38B36 PROSJEKT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg