Propellue Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Til min store forskrekkelse så jeg en Ford Gt40 kjøre forbi lietorvet idag.. Den var dritlav og hadde den lyseblå fargen som racingutgaven hadde. Noen som veit noe om denna bilen? Ekte? Replica? Eier? Var hvertfall sinnsykt fet, hørte den lenge før jeg så den. Og hørte lyde godt selvom jeg sto hvertfall 100 meter unna. (Er helt sikker på at det var en gt40 likevell da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 har ikke bilder av den, men tror det er den samme som har gått i Åmot før... Han som eide den da var en eldre kar med masse penger... Det er vertfall en replica den som gikk her... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 at u hørte lyden av bilen godt på 100meters avstand er ikke så veldig rart da men:P:P d gjør men oxo av ford fiesta 1.1 med hul i eksos potta.;) men høres fet ut... jg har ikke sett den eller hørt den:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Sist jeg hørte fantes det 7 ekte fungerende GT40 igjen i verden. Noen sier det er 1 i norge, men det er vel litt tvilsomt. Disse 7 har hvertfall en syk verdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Sist jeg hørte fantes det 7 ekte fungerende GT40 igjen i verden. Noen sier det er 1 i norge, men det er vel litt tvilsomt. Disse 7 har hvertfall en syk verdi. Er ikke den som Leif Nilsen eide ekte da? Mener det var en tidligere løpsbil han hadde kjøpt i Sverige jeg, men den kan jo selvsagt være replica likevel. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Er ikke den som Leif Nilsen eide ekte da?Mener det var en tidligere løpsbil han hadde kjøpt i Sverige jeg, men den kan jo selvsagt være replica likevel. ikke den gule i så fall... den er en replica... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Er Leif Nilsen han som var på gatebil? Uansett så er den som var på gatebil en replica... Syns den egentlig er veeeldig ulik gt40 jeg... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Er Leif Nilsen han som var på gatebil? Uansett så er den som var på gatebil en replica... Syns den egentlig er veeeldig ulik gt40 jeg... Den gule GATEBIL.no GT40en er hans ja og det er en replica, så den er temmelig lik. Det som er ulikt er lakkeringen som er etter den nye "GT40" malen, altså Ford GT, slik som Jeremy Clarkson har... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg