Tussi Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 golfen?! Trukke han har kjøpt den tilbake :P ja jeg så golfen:D vinter hjul på å i en stor fart:P hehe lurer på kor hen han har solgt den til:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Var nok ikke meg, nei.. :) Ny eier bor rundt omkring der, type Innvik/Utvik.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Var nok ikke meg, nei.. :)Ny eier bor rundt omkring der, type Innvik/Utvik.. å jeg håper at han star godt vare på den:) ble iritert over den farten han hadde på bilen... kan neste tro at bilen er sjålen:Dhehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Tror han tar ganske godt vare på den, ja.. :) Han er forøvrig her på forumet også. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Tror han tar ganske godt vare på den, ja.. :)Han er forøvrig her på forumet også. ååå ka han heter på forumet da:)? det håper jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 ååå ka han heter på forumet da:)? det håper jeg:) Jeg tipper han heter GtiGTR her på forumet. I den virkelige verden går han vel under navnet Adrian Paulen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Jeg tipper han heter GtiGTR her på forumet.I den virkelige verden går han vel under navnet Adrian Paulen :) tussentakk du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Bilen er til salgs igjen; FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Tror den vil tilbake til deg jeg :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Hehe, har veldig lyst på den igjen, så hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt den som bil nr2.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Solgte ikke du den billigere enn det der? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Solgte ikke du den billigere enn det der? What he said. Hadde skjønt det hvis det var en Shelby Mustang, som bare stiger i verdi, men en Golf GL? :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Gjenopptar annonse-relasjonene til gamlebilen, fant tilfeldigvis bilen som linselus på AutoDB.. :D Hehe, nøye planlagt det bildet der:) Den er nok linselus på flere annonser også. ja jeg så golfen:D vinter hjul på å i en stor fart:P hehe lurer på kor hen han har solgt den til:P å jeg håper at han star godt vare på den:) ble iritert over den farten han hadde på bilen... kan neste tro at bilen er sjålen:Dhehe Nå tror ikke jeg at du skal overdrive så mye. Har aldri drevet med noe svinkjøring i den bilen. er en 90 hk. Er vel begrenset hvor fort man kjører. Kjører aldri over "miste lappen grensen" Jeg tipper han heter GtiGTR her på forumet.I den virkelige verden går han vel under navnet Adrian Paulen :) That is correct :hello: Hehe, har veldig lyst på den igjen, så hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt den som bil nr2.. :) Skal få den til en fin pris:) Solgte ikke du den billigere enn det der? What he said. Hadde skjønt det hvis det var en Shelby Mustang, som bare stiger i verdi, men en Golf GL? :p Siden du vet så mye om biler og priser, hvor mye mer blir en bil verdt dersom man lakker oppigjen bilen under listene og fjerner rustbobblene på dørene. Lakker oppigjenn frontleppen. Tektylerer bilen under, skifter eksospotte, skifter ut og lakkerer sideskjørtene som var rustet og setter på nye baklykter. Alt dette skal gjørest før salget av bilen, Ikke noe som mååå gjørest, men fordi det er kjekt med en strøken bil. Ga forøvrig 57500kr for bilen:) :hello: Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 fortsatt ikke verd pengene, hva annet godis kan man kjøpe seg for 65k? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Jeg har fortsatt lyst på Bmwn din jeg GtiGtr som jeg skrev på Vacn forumet. Syns du skal Selgen 70K rimeligere :hello: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg