EspenS Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Tøffe bilder Anders :) Angående padda, så er min badeand mye tøffere :D Kan sikkert ha oppvisning med den på lørdagen! Ja, jeg syns vi skal finne oss et sted hvor vi kan bilder, og snakke litt da! Synd jeg ikke får skifta bakluka før jeg drar :( Den er sååå stygg :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Synd jeg ikke får skifta bakluka før jeg drar :( Den er sååå stygg :P Vi er to stk med stygge bakluker Espen! :( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Vi er to stk med stygge bakluker Espen! :( Det er bra, da kan vi stå for oss selv å ha et eget lite treff :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Det er bra, da kan vi stå for oss selv å ha et eget lite treff :D I'm in for it! :D Ser frem til å få et gruppebilde alle sammen Marvil! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Angående padda, så er min badeand mye tøffere :DKan sikkert ha oppvisning med den på lørdagen! Haha, badeand faktisk. Oppvisning støttes.. :P I'm in for it! :D Ser frem til å få et gruppebilde alle sammen Marvil! :thumb Jepp, må få til det.. :)Espen får ansvar med å finne sted, siden han har røtter fra stedet.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Det er bra, da kan vi stå for oss selv å ha et eget lite treff :D Ja, så vi med bakluke uten rust skal stå i et hjørne for seg selv da mener du??:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Ja, så vi med bakluke uten rust skal stå i et hjørne for seg selv da mener du??:D nei, dere kan menge dere med resten :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 nei, dere kan menge dere med resten :P Er bare meg og Espen! :deng Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Er bare meg og Espen! :deng Hvor skal de med riper og stygg lakk stå da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Hvor skal de med riper og stygg lakk stå da? Together with moi! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Og de med bulker, defekter og rust da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 De blir hjemme :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 så bilen din i dag marvil på mekonomen...fin bil du har der ha =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Takker.. :) Mener jeg så din der også, så bra ut den også.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 jeg parkerte i bakrunnen jeg...har ikke no og vise frem i forhold til dere... og jeg har sprekt front leppe ARGG..så jeg holdt meg unna. :P Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg