Marvil Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Ble lavere faktisk, men på bildet står den på en ganske tykk planke/bjelke.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 jajaa faan ble bra dte!:) vinter klar å heisann dusanN! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Vi gleder oss ikke mindre til sommeren Marvil? :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hehe, neinei.. :D Er lei snøen allerede.. :P Eneste gleden er å se andre skrape is, mens jeg har isfri og varm bil.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Er lei snøen allerede.. ...da er vi fler! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Fikk VW Audi Club Norwegen-kalender for 2007 idag, og jaggu hadde det ikke sneket med et lite bilde av bilen i juni-måneden.. :D Bildet er tatt og sendt inn av Housey her på forumet, og stammer fra kjørebildene fra Lillehammer for en tid tilbake (galleriet hans er nede, så får ikke linket til bildet). :) Ellers skjer det lite i snøen, forhåpentligvis EU-kontroll neste uke.. :( Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Fett! Grattis! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 så bildet :) herlig. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Ikke værst :) så litt kaldt ut å stå der å holde på men :P Forresten, litt offtopic. De lyktene, hva er pris på de? og hvor får man de billigst? Har en svart golf og har på følelsen at det vil hjelpe en del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Takker, det er en smule kaldt å stå ute og skru i snøen, ja.. :) Husker ikke helt hva jeg betalte for lyktene, tipper rundt 2500-3000 i fjor vinter hos Autospar. Det billigste er nok å kjøpe på f.eks ebay.de (Tyskland). Skremmende mye billig der. Ellers er det vel å sjekke litt rundt på de større nett butikkene her til langs (Autospar, NorskBildelSenter, BSBildeler, osv). :) Tror nok de passer svært bra på en svart G3, ja. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 finfin bil du har der : ) blir snart vag eier jeg oxo nuh =) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Takker.. :) Forøvrig EU-godkjent uten større mangler (mangler ett skiltlys bak, dvs enerfeil) idag.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 bra da :) trodde faktisk det nesten var 2er feil med skiltlys :p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 STRØKEN golf sier bare jeg ! Fin bil og utrolig mange fine bilder ( orka ikke se og lese igjennom alle sidene, men av de jeg så var det mye bra! ) Blir vel flere bilder fremover tenker jeg :D! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Takk for det.. :) Blir sikkert noen bilder, men savner sommer-stuket, 14" felger og originalpanser blir ikke det samma for min del.. :P Noen som vet om brukte kantfelger til salgs..? Dvs 9*16, helst med bra dekk, optimalt innpress er vel 15 eller 25..? Linker til annonser mottas med takk. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg