Marvil Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hehe, nei, sparte en del på det også.. :) Jepps, holder for tiden til i Sogndal/Leikanger (Sognefjorden i bakgrunnen).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportyman Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 oki... syns det var noe kjent.. :) er jo fint her borte då, så lenge vêre er bra. hehe Siter VW Golf 3 1,9 TDI (solgt) Saab 9-3 2.2 TID (solgt) VW Golf 1.8 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hehe, er ikke så verst, nei.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Fikk sjekka bakdemperne på verksted idag, og fikk beskjed om at verken fjærer eller dempere var ødelagt, men var bare sunket en del sammen over tid.. Så da har jeg valget; Nye bakdempere, gass med justerbar stivhet - Aner ikke om dette vil heve bilen og hjelpe noe.. Helt nytt justerbart - Sikkert mest praktisk, men kostet 3800 ca for montering og forstillingskontroll. Har ingen her i området som kan ta det svart heller. Nytt sett koster jo fort 4000 med porto, og da er man oppe i 8000 spenn, og det er svindyrt.. Bare nye bakdempere koster rundt 2600 ferdig montert, men som sagt, så visste heller ikke verkstedet om dette ville hjelpe noe. Noen idèer/tanker/forslag..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 3800 for justerbart bak? :wonder Kan man ikke få komplett sett til 4-5 lapper da? Da selvsagt + montering og justering/kontroll da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 3800 var for montering av helt nytt justerbart rundt hele.. :) Tror noen selger komplette VMAXX-sett rundt hele til rundt 4000 kroner (EyeCandyRacing ellerno?).. 3800 for bare bak blir litt dyrt, ja.. :P En forstillingskontroll koster jo fort 1500 og må tas uansett, så da er monteringsjobben rundt 2300 (4 timers jobb fikk jeg beskjed om).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Du får da med deg noen og monterer vel? Du kjenner sikkert mange som mer enn gjerne hjelper deg med dette? :bok Kontrollen må du jo ta uansett, koster vel rundt en lapp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 3800 var for montering av helt nytt justerbart rundt hele.. :)Tror noen selger komplette VMAXX-sett rundt hele til rundt 4000 kroner (EyeCandyRacing ellerno?).. 3800 for bare bak blir litt dyrt, ja.. :P En forstillingskontroll koster jo fort 1500 og må tas uansett, så da er monteringsjobben rundt 2300 (4 timers jobb fikk jeg beskjed om).. hvis du kan og skifte vindusviskere og peile olje på en bil, så klarer du utmerket fint og sette på et senkesett på golf 3.. Det er den enkleste operasjon på moder jord, og tok meg sist gang 1 time og 50 minutter. Første gangen brukte jeg 4-5 timer, men da skiftet jeg fjørene til senkefjører som tar litt lengre tid da demperene må demonteres.. første forstillingskontrollen jeg hadde på golfen kosta 650.- andre gangen kosta det 850, men da var bilen så lav at den ikke kom opp på liften, slik at de brukte litt lengre tid.. Dette var også 2 forskjellige verksteder.. I verste fall kan jeg innstallere demperne dine for 50% av prisen du har fått oppgitt.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 i enda værra fall marvil.. så skal jeg bytte dempere for deg GRATIS :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 i enda værra fall marvil.. så skal jeg bytte dempere for deg GRATIS :) der serru vettu marvil, hva ere ikke vi mjøs-høggere ikke gjør for medentusiaster innen samme bilmerke ? denna operasjonen fikser dan lett som banan! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Tr monteringsjobben rundt 2300 (4 timers jobb fikk jeg beskjed om).. jeg kan jo montere dette for deg for en 200 lapp da! er kjapt gjort om du har med alt som trengs:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hehe, sweet! Mjøs-høggerne imponerer sterkt, vil jeg påstå.. :) Gratis vil jeg ikke la det gå for, det blir utnytting.. :P Men da ble det litt bedre her, får se om jeg finner et greit justerbart senkesett til ikke så alt for verst pris da.. :) Tips/link mottas med takk. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Supersport på eyecandy, 4200,- Edit: Her finner du det http://eyecandyracing.no/justertbartUnderstell_VW_GOLF3.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hehe, sweet!Mjøs-høggerne imponerer sterkt, vil jeg påstå.. :) Gratis vil jeg ikke la det gå for, det blir utnytting.. :P Men da ble det litt bedre her, får se om jeg finner et greit justerbart senkesett til ikke så alt for verst pris da.. :) Tips/link mottas med takk. Si fra om du finner noe justerbart du har lyst på da! Så kan vi kjøpe gruppekjøp, så kanskje det blir billigere, mener å ha lest det et sted her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Si fra om du finner noe justerbart du har lyst på da!Så kan vi kjøpe gruppekjøp, så kanskje det blir billigere, mener å ha lest det et sted her.. er noen her på forumet som har gått sammen for og handle vmaxx justerbart av eyecandy..der trengte de 10 stk for og få prisen ned i 3650 ellerno pr kit.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg