Oleee Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Ser veldig bra ut dette Anders! :thumb Carbon panseret er bare til å sikle av..:hello: Støtter forslaget ditt med å ha et Bilforumet-Golf III treff, eller et generelt Golf treff for alle generasjonene! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Pen den bilen din.. Noen spesiell teknikk for å få så bra rolling-shots? Tok noen selv på lørdagen, siden jeg allerede satt som passasjer, men de ble ikke så bra.. Men så har ikke jeg speilrefleks heller da.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Ser veldig bra ut dette Anders! :thumb Carbon panseret er bare til å sikle av..:hello: Støtter forslaget ditt med å ha et Bilforumet-Golf III treff, eller et generelt Golf treff for alle generasjonene! :D Hehe, takker.. :) Jepp, hadde vært morro det, uansett hvor mange generasjoner som møter.. :) Pen den bilen din.. Noen spesiell teknikk for å få så bra rolling-shots? Tok noen selv på lørdagen, siden jeg allerede satt som passasjer, men de ble ikke så bra.. Men så har ikke jeg speilrefleks heller da.. Takk.. :) Nja, egentlig ikke.. Alt stod på auto tror jeg, var for kort strekning med to felter til at man kunne fokusere manuelt.. Litt lang lukkertid er å foretrekke for å få bevegelse i bakgrunn og på felger, men da bør man ha lang strekke for å klare å fokusere riktig på bilen.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Nja, egentlig ikke.. Alt stod på auto tror jeg, var for kort strekning med to felter til at man kunne fokusere manuelt.. Litt lang lukkertid er å foretrekke for å få bevegelse i bakgrunn og på felger, men da bør man ha lang strekke for å klare å fokusere riktig på bilen.. Må få til slike kjørebilder en dag da Marvil! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hallo,bilen ble kjempe bra :) Får ta deg en tur en dag så jeg får sett den live. Bare slå på tråden viss det er noe å. Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Må få til slike kjørebilder en dag da Marvil! :thumb Jepps, burde få gjort det.. :) Hallo,bilen ble kjempe braFår ta deg en tur en dag så jeg får sett den live. Bare slå på tråden viss det er noe å. Takk for det.. :) Begynner å bli fornøyd nå, vertfall.. :P Kan gjøre det vet du, du er vel der på dagtid, så kan gi en pling en dag jeg har tid.. :) Super service fra din side, vertfall! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ah.. rullebilder! :D det er kreem! noen som er flinke til det el!? vil ha det av min og! :D det nederste bilde, av bilen din på skrå marvil = krreeem! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Nydelig Golf. Ikke annet å si. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ah.. rullebilder! :D det er kreem! noen som er flinke til det el!? vil ha det av min og! :D det nederste bilde, av bilen din på skrå marvil = krreeem! Jepps, knall med rullebilder igrunn.. :) Nydelig Golf. Ikke annet å si. Takk for det.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 denne har jo blitt meget bra! digg bil! selv tror jeg vil hatt noen sorte 17" felger på den! En av de pene golf 3 jeg har sett uansett da! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Er det dette panseret du har marvil? Syns det ligna litt ;) http://www.tstuning.no/shop/product_info.php?products_id=2814 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Machagen; Takker.. :) kremt; Stemmer.. Fikk dem til å ta det inn i sortimentet sitt for å slippe å importere selv.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 forslag til lakk ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hehe, har lekt med tanken, ja.. :P Har du noen andre bilder av den der i forskjellige vinkler..? Syns det hadde passa bedre med større og ikke mørke felger.. Skulle egentlig montere bakleppa i går hos Morten/240tic. Så jeg og Jørgen/zuhr tok turen utover, og når vi kom fram, gjett hvem som hadde glemt leppa.. :D Menmen, fikk sett litt på Volvoen til Morten, samt litt mer på stereoen min. Bytta sikringsholder på kabelen til forsterkern, men den går i protect når jeg skrur opp lyden. :( Tenkte å prøve å ta ut en og en høyttaler og se om det er en av dem som ødelegger, men det passa seg ikke så bra å gjøre rundt midnatt mens alle naboene sover.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hehe det syns je var godt gjort hehe,. kom til meg får å montere lippe, så hadde du faktisk glemt den igjen,. hehehe:) ta det en annen dag vi:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg