|Massern| Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har den teorien selv også, ja.. :) Fint å høre! Sølv netting er jo rimelig oppbrukt, og er ikke fullt så "skrikendes" med svart netting. Samme hvilken farge det er på bilen, så ser svart penest ut. Min smak:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Fint å høre! Sølv netting er jo rimelig oppbrukt, og er ikke fullt så "skrikendes" med svart netting. Samme hvilken farge det er på bilen, så ser svart penest ut. Min smak:) Hehe, ble litt mer usikker igjen etter bildet Tazzen kom med av sin.. :P Men tror kanskje det blir bedre siden jeg har litt svarte detaljer.. Får se det litt an.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 beklager;) gå for det du syns er finest.. prøv begge da vel.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Hehe, ikke noe å beklage for, bedre å finne det ut før enn etterpå.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Hehe, ble litt mer usikker igjen etter bildet Tazzen kom med av sin.. :P Men tror kanskje det blir bedre siden jeg har litt svarte detaljer.. Får se det litt an.. :) Jepp, det tror jeg også. Svart bryter liksom litt mere. Vet det hadde blitt finest, ihvertfall etter min smak. Men din bil, så du må bare velge det du synes er finest;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 http://www.germanplates.com Betalte 2-300 for et skilt ferdig levert på Postkontoret.. Men det er som sagt per stykk, så bestill to stk om du skal ha, ellers må du bestille to ganger slik jeg må.. :D Tar ikke allverdens tid heller, brukte vel litt over ei uke ellerno.. Det er forøvrig skikkelige skilt, i samme utforming som de nye norske skilta.. Dvs med svart ramme og firkanta utheva bokstaver/tall.. Jævli pene.. hmm.. tanx :D så.. hva skal det stå hos meg a trooo.. notin Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 hmm.. tanx :D så.. hva skal det stå hos meg a trooo.. notin "babes inside" ? :D Har brukt mye tid på samma problemstilling jeg også.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 "babes inside" ? :D Har brukt mye tid på samma problemstilling jeg også.. :P hehe nah, det er det aldri uansett :P må ha no fett no hvertfall.. også med de tyske greiene på siden :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Ikke le, dattera di er med Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 max 9 bokstaver da hehe :p ikke no vits med slike ting, kan jo ikke kjøre med de.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 "Rice 9,50"? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Riskrem :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 eller bare Riskoker, :D meeen nok om det i tråden her.. :P tar tips i mot i egen tråd :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Bah, frontleppa har av en ellerannen grunn blitt sendt til foreldra (??), så da må man vestover i helga og hente.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Bah, frontleppa har av en ellerannen grunn blitt sendt til foreldra (??), så da må man vestover i helga og hente.. :D Den er kjei :sleeping Blir artig å se hvordan det blir :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg