dusico Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 da har holm bil igjen da, og gatene er ikke lenger trygge.... bilen er av typen Nissan Bluebird 2.0 SLX '86 mod. ga 4k for den, og da var det ink. årsavg. nytt batteri og en del rust, så jeg har vel egentlig bare gitt 500,- :D den har nettopp runda 400k. og med litt kjærlighet. så går den 400 til... bilen blei innviet i går kveld med en vinende burnuot forrann den tidligere eieren. noe han sikkert satt pris på. 2liter'n har fått blåsehjelp med selvsveisa bakpotte, size: takrenne. den trengte litt justering av tomgangen, noe jeg og AnDtHo fiksa, ved å justere litt på choken. siden tomgangs- skrua knakk!! skal få fiksa den gassern etterhvert. videre så tak vi ut filteret, som så mildt sagt, jævlig ut.... planer videre: nye dekk fikse gasser gå over eksos flexi rør, og filter ;) rustfjerning dekaltrimming.... helt væsht... rust?? nja... denne MÅ bort!! plastikk fantastikk. den tidligere eieren fronta vist med et oljefat... tror du det er umulig?? AnDtHo's sierra og bird'n! IKKE to elg i solnedgang.... prosjektet kan også følges HER Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 da har jeg fått tak på litt "greit å ha" deler. dynamo starter panser hovedlykter og topplokk fra CA18ET :) skal også prøve å få tak på flexi-rør og filter i dag. er det forresten noen som vet hvor det er å få tak i (flexi-rør??) Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 forgasser? trodde SLX var CA20E jeg, altså, innsprøytning. jaja... kanskje forrige eier bare knabba en S og satte foran LX? ;) jeg har forresten masse liggende til CA20, f.eks bunn, vannpumpe, oljepumpe, dynamo, starter, osv osv. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 da er bildene oppe igjen. filterprosjektet gikk ikke som planlagt i går, med for dårlig passform på no rør osv... (mildt sagt) :rolleyes: men vi gir oss ikke der gitt. i dag ser vi om MAXBO her bedre utvalg enn jernia. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 forgasser? trodde SLX var CA20E jeg, altså, innsprøytning.jaja... kanskje forrige eier bare knabba en S og satte foran LX? ;) jeg har forresten masse liggende til CA20, f.eks bunn, vannpumpe, oljepumpe, dynamo, starter, osv osv. men kan det stemme at det er en CA20SE?? kan se etter etterpå så et bilde av motorrommet til turbon og denna, dønn likt da. passer da innspruten til turbon?? ha forgasserproblemer ser du. går bare reint på bånn gass.... tror den får for mye luft. har ikke fått ordna filteret eller, noen tips? hva slags deler har du forresten?? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 har foresten et klima- annlegg som ikke funker... DOH... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 da er lissene på plass.... en liten pust i bakken før blodslitet. hvis bildet ser litt skeivt ut, er det fordi at thoresen ler?! aner ikke hvorfor.... jeg sto med stålbørsten klar, men ga faen! de gamle dekka, spor igjen jo.... DET må vi gjøre no med! smykke! thoresen mente jeg hadde kjørt på et rart dyr. jeg var helt enig, og dyret gjør seg i den poseturen..... vifteanlegget funker igjen (sikkring) Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 lookin' good :) underholdene å lese! keep it up ;) Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 haha Martin, du har det med å posere på panseret på biler ;P Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 melder meg på denne prosjekt tråden, tror dette blir bra, men bilder og b-film av de gamle dekka, det vil vi ha!! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 fett og lese jo:) prøv tess(slange firma ell no) for flexirør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 takk for alle komentarer :pray vi har et lite motto i teamsideways (som jeg kom på nå): MAN TAR DET MAN HAR, SÅ ER DET BARE Å SKRU. og: det kan umulig bli no værre enn det det allerede er....?! følg en bluebirden's forbløffende forvandling HER Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg