kimoajajaj Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 I fremtiden skal jeg skifte til hvite instrument bakgrunner, og må da sef. få fram selve instrumentene. Siden jeg så på dette som en litt komplisert affære, bestemte jeg meg for å prøve å få den løs på vår gamle Caddy (samme som golf 2 stortsett) før jeg gjorde det med min 16V. Jeg røsket av alt av brytere, stereo osv. men det satt selvfølgelig fast i speedometer wiren eller noe. Hvordan får jeg løs denne ? (kommer ikke til den på noe slags måte!?). Går ut i fra at det er stort sett samme greia på gølfen.. Jeg vet jo at der finnes mange forklaringer på fks golf2.dk men jeg spørr nå fag folka jeg :) Joakim. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Hei! Jeg har passat.. men hos meg så er det bare og ta av dekselet foran knappene, skru løs de 4 skruene som fester speed omtereret, bikke det mot det, ta av ledningene og speed omter vaiern og ta det ut.. Men du kan også ta av plata som går mellom rattet og pedalene det under speed omteret og ta tak i vaiern opp gjennom der.. tru kansje det er smartere.. men dette er fremgangs måter på passat så.. ja.. hehe bare og prøve litt ska du ikke ha det speed omteret uansett så er det vel ikke så farlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 det enkleste er om du drar hele instrumentpanelet litt ut fra bilen, en 3-5 cm.. speedo waieren er fleksibel og vil følge med.. på denne måten kommer du til waieren sitt feste"hode" og kan knipe den sammen og dra den av. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg