KBF Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 ja, går ut fra det. Klarte å lage noen stygge riper i dør panelet i dag. Men det er heldigvis med to sett dørpanel, så jeg skal prøve å sprøyte det i morgen. Blir litt lite updates nå fram over, litt mye arbeid. Men jeg jobber med bilen når jeg har tid. Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Oppdatering: Er nå ferdig med interiøret etter noen timers arbeid. Se og bedøm resultatet nedenfor: Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Litt i overkant blank den svartfargen..? Silkematt hadde vært noe bedre kanskje... Ellers meget bra... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Synes det ble vedlig bra, eneste er at det svarte ble litt blankt. Kan vel være at det er pga blitsen. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Synes det ble vedlig bra, eneste er at det svarte ble litt blankt. Kan vel være at det er pga blitsen. vet at den er litt for blank. men det kommer av at jeg ikke sprøyta dashbordet, men det vart malt med pensel. hadde de blitt sprøytet så ville de fått en fin matt farge, pga tynt lag osv... er selv fornøyd. Neste oppdatering kommer da jeg får tak i mer lakk til karosseri Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Ok, da er denne bilen her ferdig. Fikk tak i litt mere lakk. Her er noen bilder av resultatet. Ja, jeg vet at bildene ikke er 100% skarpe, kommer av litt tull med kameraet mitt. Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Kjempe bra resultat. Kan du ikke ta et bilde av alle bilene du har lagd. :pray Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Har bare lagt tre biler så langt da. En Nismo 350Z Racer bil, Nissan Skyline GT-R R34 og denne Hondaen. Men som dere ser på nederste bilde så har jeg en del sett som skal bli bygget Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Nice.... :D Men, rundt der hvor kalesjen skal ligge, har du vært litt uforsiktig med svartmalingen? :) Den Primeraen så litt interessant ut ;) Fin samling. Sikler litt på 350Z'en, tror jeg må bygge en sånn en vakker dag... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Må si du har litt å kose deg med når det regner ute. Du har bygd mange pene biler. Skulle ønske jeg hadde sånt talent på det :pimp Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Nice.... :D Men, rundt der hvor kalesjen skal ligge, har du vært litt uforsiktig med svartmalingen? :) Den Primeraen så litt interessant ut ;) Fin samling. Sikler litt på 350Z'en, tror jeg må bygge en sånn en vakker dag... Kan si det sånn at maskerings tapen ikke holdt seg på plass og at jeg ikke merka det før det var for sent. Orket ikke å pusse ned og så lakke på nytt. Samlinga er fin den, og det kommer en Honda NSX og en R33 snart. Primeraen er faktisk meget sjelden har jeg funnet ut, men en kan finne den på Ebay og enkelte webshops. Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Fet! Kult fargevalg, passset bra. Et tips er å tynne ut litt svart/smoke maling og fylle panel-linjene mellom dører/skjermer/panser, så ser det straks litt naturlig ut. Ellers veeeldig bra! Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Denne ble jo skam fet! :) lurer på å kjøpe meg en supra selv.. :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 hadde ikke vært en mulighet for at jeg fikk kjøpt den r32en da? har en god del sett hjemme,kanskje du kunne fått noen veldig billig!? honda civic hb med styling, honda civic cupe med styling, bmw 2,8 alpina e36.........har begynt litt på de men er veldig fine å har ikke begynt å sette på klistremerker enda! Er veldig skjeldene! andersr2@msn.com Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg