Gå til innhold

Måtte bare ha en til..

Ranger emnet


safoll

Anbefalte innlegg

Hehe,hadde vært litt fancy med dump inne i bilen da,litt uorginalt,men sikkert jævli tøft :)

Skjønnte ikke helt den greia der, trekte litt på smilebåndet når jeg kikka inn i bilen første gangen ja!! Kjøp deg en to trinns med kill switch,får du til og med en kul bryter med på kjøpet,morsom liten sak som gjør alt mye bedre! :drive2

Du har da fått deg en fin mazda da, var vel helt strøkent interiør å alt på den der.

 

hrrhhrrrr.. tenk deg en langtur på 50 mil med aktiv kjøring da!

 

FSST fssssst FSSSSSST FSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTT

 

folk ser litt rart på deg når du står i en kø på en bensinstasjon med rykninger i nakken, og sier fssst fssssssSSSTTT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gratulerer med ny å pen bil=)

fete 18" på den ja, han kjøpte dei av meg ifjor høst=)

ang den vingen så syns jeg det er penest uten, men det er min mening da....

blir den å se på rudskogen neste helg da?

- 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200

x-94 Mazda 323 GT-R

x-92 BMW 318 "Zeemax"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny å pen bil=)

fete 18" på den ja, han kjøpte dei av meg ifjor høst=)

ang den vingen så syns jeg det er penest uten, men det er min mening da....

blir den å se på rudskogen neste helg da?

 

Litt Offtopic: Vet du hvordan vingen er festet? Vil det bli synlige merker eller hull hvis den fjernes?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da har jeg akkurat kommet hjem etter en helgetur til Trondheim. 60 mil med GT-R var kos igjen, gitt. :D

 

sigheri: Ok, trist med de ventiltetningene. Var meget merkelig at det ikke viste seg på tilstandsrapporten?! Uansett, ser frem til at planene dine går i orden. :)

 

hNg: Syns egentlig det var noe kjent med de hjula ja. Men du og selgeren har tydeligvis behandlet dem veldig bra. :)

Tviler egentlig på at jeg tar turen til Rudskogen neste helg, selv om det er fristende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mkay, er jo ikkje så sinnsykt med arbeid da...

..lyst på den vingen gitt.. yummy

 

vell, drar til trondheim selv i morra.. bilen skal komme på søndag, så da tar jeg den med meg hjem gitt :D krysser bare fingrene for at de rekker å komme med den på søndag, de hadde en hel haug med biler de skulle ta med i samme slengen, så om den kommer på mandag får jeg ikkje hentet den før onsdag..

 

tror aldri dagene har gått så sakte som de har gjort denne uka :)

Vegard RF

 

Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/

[o] 1993 Mazda 323 GT-R

[X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hei, grunnet jobbing og ferie med mye reisetid, sikkerhetskurs, etc, så har jeg ikke fått gjort så mye med bilen som jeg først hadde ønsket.

Olje på motor, girkasse, etc. samt bensinfilter har selvfølgelig blitt skiftet, samt at jeg har skiftet eksosanlegg til et 3" anlegg uten katalysator.

Ellers har jeg, som mange vet, skiftet til hvite instrumentskiver fra Birba Racing.

 

th_DSC00464.jpg

 

Har forøvrig også handlet inn 3-pots instrumentholder til A-stolpen, med ny turbotrykksmåler, oljetemperaturmåler (skal tilkobles girkassen), og A/F måler.

Walbro 255 l/h oppgradert bensinpumpe er også kjøpt inn, slik at jeg slipper å uroe meg for at bilen får for lite bensin når jeg begynner å justere på turbotrykket. Devil

Tar jeg ikke helt feil, så ligger det en ny dumpventil i posten i morgen, forsåvidt èn Turbosmart Vee-port.

Ny og større intercooler er også bestilt, så planene for bilen "is still going strong." :pimp

 

Noen bilder av bensinpumpen og instrumentholderen med tilhørende målere:

 

th_HPIM0580.jpg

 

th_HPIM0587.jpg

 

th_HPIM0588.jpg

 

Større bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår