Golf-Master Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Hei. Lurer på om noen har brukt disse låsene for panser, med splint i, som du bare trekker ut for og åpne på frontfangere? Slike som raceland.no selger. MVH Golf-Master Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 jeg har sett et ilde av en norsk golf med slike på fangeren ja.. husker ikke hvem her på forumet det var sin.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Tror du det sitter bra da? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Tror du det sitter bra da? jeg hadde slik på gamlebilen (dog ikke pinner, men store skruer) satt som bare faen det var veldig digg at det var kjapt og ta av Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Veldig praktisk, da du veldig ofte trenger å ta av fangeren. Minst en gang i uka. Det ser jo dødslekkert ut også.. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Har dere ikke løftebukk? :D Da trenger man ikke å ta av fangern for å skru under, så lenge man kommer seg opp. Mitt problem er å få labbene under kanalen. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Har dere ikke løftebukk? :D Da trenger man ikke å ta av fangern for å skru under, så lenge man kommer seg opp. Mitt problem er å få labbene under kanalen. :) Om du sikter til meg, så mente jeg det innlegget 100% ironisk/sarkastisk. :p (Men nei. Jeg har ikke no' løftebukk. :\) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 det er ein på vacn forumet som har det på rs fanger. det ser ganske bra ut og. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 blir uber lett å stjele fangeren da.... det er et minus... Tenkte tanken for et par år siden... men kjipt hvis noen stjeler fangeren da... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Lett å stjele ja, men man må ofre litt :) Noen som har bilder av golf mde panserlås på fangeren?? eller andre biler m rs fanger som bruker panserlås? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg