Gå til innhold

Da har man henta seg en Accord!


Bidne

Anbefalte innlegg

Har tatt noen nye bilder idag, men de er tatt med mobil så er ikke all verdens.

 

front1.jpg

bak2.jpg

bak1.jpg

Felg-polish og autosol er påført etter at bildene er tatt :p

felg1.jpg

Felgene som står på bilen nå, 16" 205/50.

Er på utkikk etter 17", men har litt lyst på 18" også, noen som har testa dette på en senka accord? Blir vel trangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har 14" jeg så jeg kunne godt tenkt meg dine 16".. men jeg syns 18" blir i d meste laget på en accord.. særlig om d e r5 eika dær eikene går helt ut... men men!

 

du MÅ skaffe deg 2.2leppe!! ring din hondaforhandler å si at du ska ha ei frontleppe med delenummer: 71110-SM4-000 kosta 633,- d ajeg kjøpte den for 1 år sia....

 

HUSK å få med festeklips.. d glemt ejeg.. måtte bestille de også!!

 

mitt tips da.. 2.2 leppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAdde en 90 mod av omtrent samme type. Den hadde også mye utstyr, og var en utrolig fin bil å kjøre.

 

Hvor har du kjøpt felga dine??? Kjører en 90 mod Legend 2,7, og det skal vissnok være lik med hensyn til felger. Har sliti med å få tak i noe, skal vist være ganske høyt impress har jeg skjønt.

Fårrd fårevver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga du mye for kjærra di? lurer på å kjøpe meg en ny bruks bil, en accord 90-92 ha på litt plastikk, black widow kit, å effekt anleeg, blir så satans rå lyd, noe jeg savner i volvo'n :)

accorden min er til salgs. vinrød 90 mod. 2,0 dx. senket 17 tommere,2,2 i lepp. stor stereo nylig påkostet 11000 kr, nye dekk. gått 250 den går for 38000 har bilder send meg pm om du er interresert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utkikk etter 17", men har litt lyst på 18" også, noen som har testa dette på en senka accord? Blir vel trangt?

 

eg har kanskje felgar t deg vist du e intressert? 17" fondmetall felgar, 5 eika, kanske fine, men mine er kantkjørte litt så d gjer ingenting om du får pussa og lakkert dei. dei e fine på bilen syns i alle fall eg. send mail eller noko viss du er interessert! Eg bur i skånevik! e_lygre@hotmail.com

dumme svar krever dumme spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår