Gå til innhold

GATEBIL 8-10 juli

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg kommer med den nylakka blåe golf3`n min og to kammerater. Tar med oss telt å sove i, og partytelt. er det vanskelig å få utstillingsplass?

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kommer med den nylakka blåe golf3`n min og to kammerater. Tar med oss telt å sove i, og partytelt. er det vanskelig å få utstillingsplass?

 

det å få utstillings plass har ikke vært noe problem for min del de gangene jeg har stilt ut... skal stille ut i år oxo ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrHenrik
"Det er da de feteste tinga skjer, gatebil ekstrem og nm i breisladd. Men ellers syns jeg gatebil er rævva"

 

Er vel strengt tatt en selvmotsigelse... Vi sees på Rudskogen! :)

 

God aften!

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal nedover utentvil.... var meget bra stevning på partycampen på våler i vår. Jeg det blir sikkert enda bedre nå.... å i motsettning i vanlige fester etc. er ingen som må gå rundt i lage kvalme.... stå på gatebil!!! yodude

Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion

Banebil: Audi 90q (x-audisentrum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt en selvmotsigelse.. gatebil er kult på søndag, men gatebil er rævva... er ikke det å si mot seg selv kanskje?

 

og ja, jeg kommer på rudskogen.. håper på knall vær og kjempestemning :D

 

Ingen som klarer å lese her eller? "ELLERS syns jeg gatebil er rævva" skrev jeg. Dessuten er de to tinga bare 2 timer med moro, det er lite på et treff som varer over 2 døgn:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår