NissanPrimera Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Jeg må ærlig si at jeg ALDRI har likt fronten på en 100nx, men denne må jeg innrømme at var JÆVLIG gromhapyhappy Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 et til Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 vel den fronten ser ut som en traffik ulykke spørr du meg ! MS og FP-exclusive sine er MYE fetere ! og øyelok istede for de skjerm greiene er også mye tøffer !! sjekk de andre threadene her i NX forumet ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Litt vel... rice... Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Sleng ut bilde av din da Lillegud!!! Fet den... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by AJ82 Sleng ut bilde av din da Lillegud!!! Fet den... jo takk. men jeg har ikke noen sikkelige bilder etter at bilen er sneka osv. så må vaske og få på sommer felger ! :) så skal dere nok få nokk bilder av den ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Jeg syns det var en ganske tøff løsning, istedet for orginallyktene som sitter alt for langt inne. jeg hadde nok valgt denne typen lykter/glass, bare en lysere toning... vært på sr20de forumet nissanprimera? mange kule nx'r der og faktisk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by LilleGud jo takk. men jeg har ikke noen sikkelige bilder etter at bilen er sneka osv. så må vaske og få på sommer felger ! :) så skal dere nok få nokk bilder av den ! :D Har du fått på den nye fronten forresten??? Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by AJ82 Har du fått på den nye fronten forresten??? den nye fronten venter jeg fortsatt på :( men på en annen side så har vingen min kommet ! :D *hoppe opp å ned* Se så stooooor ! :D også prøve den på ! jeg tror vi har noe på gang her jeg !! :D også litt flere vinkler Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 hehe.. er postert front på den der... og lykte deksler... er egentlig ganske kult...;) men holder meg til ms og carcept jeg... hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Originally posted by [kj] hehe.. er postert front på den der... og lykte deksler... er egentlig ganske kult...;) men holder meg til ms og carcept jeg... hehe Postert front ??? :confused: Det er da en EREBUNI front med ekstra leppe på undersiden ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 hehe, vedde ;) http://www.100nx.de/Pages/Galerie/rene_frm.htm neida.. men de er ganske like postert og erebuni... postert er jævlig dyrt jaffal!!! koster 7laken for fangeren... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Originally posted by [kj] hehe, vedde ;) http://www.100nx.de/Pages/Galerie/rene_frm.htm neida.. men de er ganske like postert og erebuni... postert er jævlig dyrt jaffal!!! koster 7laken for fangeren... hmm.... ser man det. :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 FET den spoiler'n der LilleGud :D Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by a32 FET den spoiler'n der LilleGud :D Måtte inn å titte nå ja ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg