Gå til innhold

Kva delar består midtre og bakre del av eksosanlegget av?

Zeph

Anbefalte innlegg

For dei som ikkje gidder å lese heile innlegget, hopp ned til delen med utheva skrift.

Bilen begynte å brumme her om dagen. Ein kamerat meinte det var hol i den midtre delen av eksosanlegget, så eg sjekka ikkje meir utover det.

Men når eg kom heim til helga (hybel i by'n + parkering i gata = dårlige arbeidsforhold) og tok ein sjekk under, fant eg rimelig rast ut at det slettes ikkje var noko hol, men at potta var heilt laus, den hadde rusta av den midtre delen.

Eg fekk av potta etter mykje banning over gummidelane som eksosen henger etter og eksaminert den. Heile feste som skal halde saman potta og midtre del var rusta vekk, iallefall på den delen mot den midtre potta.

For å komme til saken så lurer eg på kor mange deler dette består av. På potta er det 2 skruehol som er OK (skruene knakk rett av når eg prøvde å skru dei av :P). Den delen skruene haldt saman med potta var nesten rusta vekk, og nå står det igjen ein del ytterst på midtdelen med litt større diameter. Er det lause delar som held det saman, eller skal alt henge fast i eksosdelane (potta og midtre delen)?

Eg trur (håper) at potta kan brukast, men er skeptisk til midtre delen. Finnes det teikningar over eksosen som viser alle delane?

Er forresten ein P11.

Kor kan eg få tak i ein manual\håndbok til bilen? Ei som viser korleis du monterer\demonterer alt på bilen?

Må få uttrykke mi glede samtidig, gleda over å skru på bil. Har alltid sett for meg at det er noko dritt, men i dag fant eg ut at det fantastisk morro. :popcorn

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde som du sa, og fekk følgande

Katalysator - 3777:-

Mittre ljuddämpare - - 1192:-

Bakre ljuddämpare - - 1424:-

Monteringssats - för 01-22190 99:-

Monteringssats - för 01-22188 83:-

Kva betyr før 01-22190?

Eg veit kva katalysator, midtre og bakre lyddempar er, men kva er monteringssatsene, og kor ligger dei på bilen?

Legger ved eit par bilder

eksos12wf.th.jpgeksos20jy.th.jpgeksos36lz.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at det er ingenting å skru den fast i. Den delen som var skrudd fast i potta var neste rusta vekk. Det eg prøver å finne ut er om det er ein laus del som held dei 2 delane saman, eller om den er fastmontert på den midtre delen.

Sånn som det ser ut, ville eg tippe at den var fastmontert, men eg veit ikkje, er derfor eg posta her ;)

Pakningen som låg mellom kan eg skifte, sånn som eg ser det er det ikkje nødvendig å skifte potta. Om eg skal bruke samme potta vil eg pusse vekk all rust og beskytte den med eit stoff for å forhindre at det ruster enda meir.

Har bestemt meg for å skifte den delen og ha potta, men den må fiksast litt på. Kva skal eg bruke for å beskytte mot rust? Eg vil slipe ned all rust og smøre på rustbeskytter, men kva bør eg bruke som tåler varme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde som du sa, og fekk følgande

Katalysator - 3777:-

Mittre ljuddämpare - - 1192:-

Bakre ljuddämpare - - 1424:-

Monteringssats - för 01-22190 99:-

Monteringssats - för 01-22188 83:-

Kva betyr før 01-22190?

Dyre priser. Jeg hadde heller tatt steget ut og fått laget et nytt rør i rustfritt stål i en større dimensjon (fra cat til potten), siden du må betale så mye uansett. (Men du trenger vel ikke noen større dimensjon.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmh..får nok leite her på vestlandet trur eg. Dyrt å sende ting på tvers av landet.

Nærmaste er Stavanger. Kan høyre om dei sender via post og kva prisen blir. Å reise ned for å skifte blir litt dumt, vinninga går opp i spinninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmh..får nok leite her på vestlandet trur eg. Dyrt å sende ting på tvers av landet.

Nærmaste er Stavanger. Kan høyre om dei sender via post og kva prisen blir. Å reise ned for å skifte blir litt dumt, vinninga går opp i spinninga.

johs lunde dekk kan nok både skaffe og skifte eksos... ivertfall efekt

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustfritt koster 3-4 ganger meir enn ikkje-rustfritt og eg har ikkje behov for meir lyd av effektanlegg.

Eg kjøper den midtre lyddemparen til 1200, pusser ned og behandler potta og slenger det på igjen. Må ha bil i ferien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider