colle Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 tok for meg denna snertne golf rallye. brusha "igjen" fronten...brusha over alt tull som blinklys og nummerplate pluss litt til...bredda den mer en den var, fjerna 80talls tyskera inni, senka taket, nye hjul...senka bilen..mer kommer jeg ikke på, men dere ser det sikkert om det er mer.. orig: mod: EDIT: (la på vindu decal og et par golf2 lykter) all tilbakemelding tas imot med åpne armer hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 :pray Fy faen så rå! Men det hadde vært bedre hvis du hadde latt rallye lyktene være på bilen:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Rett og slett RÅ!!! :-D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Det der er nesten HOF! :D Så utrolig bra... :pray Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 oioi takker og bukker til alle sammen :D men gi meg et bilde av de audi lykta du snakker om så skal jeg se om jeg ikke får gjort no med dem EDIT: mekker på golf2 lykter nå, for å se hvordan det blir...laster opp senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Grisefet den der....Likte den ikke så godt uten lykter!!! Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 dn med lykter var drit fet!!:) holdt på med PhotoShop lenge ell?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Dette ble j-vlig rått !!!! Men den så ikke bra ut utan lysen. Beste golfen jeg har sett !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 tusen takk alle sammen hehe, forventa ikke så mye bra tilbakemelding :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 et spørsmål bare: hva er d "merke" på forrskjermen?? nesten ved lykta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 et spørsmål bare: hva er d "merke" på forrskjermen?? nesten ved lykta! Wolfsburg;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 gammelt vw merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 den siste va svintøff.. :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg