Pilsen Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Heisann.. Bare lurte på om noen kunne fortelle meg om de sprekkene som er på dekkene mine er farlige/skadelige/ulovelige eller hva de nå er? Dekka er jo omtrent ikke slitt, er igjen 1cm med spor i de ca, så synes merkene er litt pussige.. Håper på noen logiske svar;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 ser ut som dekkne har sitti på en bil som er senka og dekka har subba inni skjermkanten som går innover i skjermbuen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Kan tenkes det ja, men er det farlig?;/ Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Går de dypt inn i dekket? eller er det bare sprekker? Er det sprekker bare, drit i det.. kanskje det er litt gamle dekk. Sjekk stemplingen. Er det dypt, bytt dekk ;) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Bytte dekk?:/ hehe.. :aug: Hehe.. Er ikke så veldig dype 1,5mm kanksje?:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Politi og biltilsyn liker det nok ikke så veldig godt om du blir stoppet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 ser ut som dekkne har sitti på en bil som er senka og dekka har subba inni skjermkanten som går innover i skjermbuen Jeg har aldri sett hjulbuesubbing-slitasje som ser slik ut, ikke i nærheten engang.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Altså, fått bekreftet at det er det det kommer av, men faen? går fint å kjøre med dem en stund? så lenge det ikke subber såklart? for dekka er jo nesten nye, og jeg hakke rå til å kjøpe ny;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg