Haraldbg Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 kjøpte en rustfri vectra 91. den må jo styles litt 40mm senkesett er på vei frontfanger å bak fanger er på vei. 17 tommers felger 205x40x17 dekk z3 speil er montert. åssen legger jeg inn bilder?? Siter 91 opel vectra styling er bestillt tempo corvette tidligere nissan patrol 2.9 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 lag en konto på http://www.photobucket.com eller lignende sider, legg bildene der, og legg linker her. "" Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 bare ikke gå samme veien som "vår venn" fra bergen har gjort damndamn notin Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnto Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Skal vedde alt jeg har og eier på at den ikke er rustfri, med mindre den er blitt plukket i molekyler og sveisa rust for opel er opel! Ruster før de kommer av samlebåndet. Siter 97. BMW 520iA. 86. Ford Sierra 2.0 ombyggd til IS med 2.9i motor - OMP, Grayston. 92. VW Golf 2 1.6 TDSI. 78. Mitsubishi Galant Colt Sigma 1600. 80. Range Rover Classic 3.5 V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=80175 han har styla bilen, plukka det av igjen, lakkert x antall ganger, aluvinge og andre fæle greier! Skal være et par tråder til om han, men jeg klarte ikke å finne flere.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=80175 han har styla bilen, plukka det av igjen, lakkert x antall ganger, aluvinge og andre fæle greier! Skal være et par tråder til om han, men jeg klarte ikke å finne flere.... skal være med å hjlpe han. han skakke f lov til å gjøre det samme som han nei :P Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 kult... et vectra prosjekt... kom med før og etter bilder... er utrolig arti å følge med på :) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldbg Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 jeg har lånt vekk kamera å fått det igjen uten data kalbel. så må vel få hen matnapanta en tur med han sitt kamera. vi er naboer på lannet bare 7 min i bil lol kommer bilder etter vert Siter 91 opel vectra styling er bestillt tempo corvette tidligere nissan patrol 2.9 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 ein kamerat av mæ har opel væctra... jævla fin bil! dein vurderes faktisk solgt! henne må vårrå eit bra mål!----> http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=780722&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldbg Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 fikk mail av han som skal levere stylinga mi i dag. at han fikk de inn på onsdag så gleder meg til helga =) Siter 91 opel vectra styling er bestillt tempo corvette tidligere nissan patrol 2.9 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldbg Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 fikk kamera i dag så laster opp noen bilder + at jeg henta fangerene Siter 91 opel vectra styling er bestillt tempo corvette tidligere nissan patrol 2.9 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldbg Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Siter 91 opel vectra styling er bestillt tempo corvette tidligere nissan patrol 2.9 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 blir det montering i morra da :P Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldbg Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 ja vis du får raua di ud nei vi må prøve på det Siter 91 opel vectra styling er bestillt tempo corvette tidligere nissan patrol 2.9 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra B_v6 Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 du må kjøpe 2000 grillen vertfall.. Blir mye finere med en gang da.. =) -vertfall min mening.. Siter -96 mod Vectra B 2.5 v6 x91 mod Vectra A (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg