Gå til innhold

Hjemmekozzz....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by roadster

Testet et kamera på bilen i forrige uke.

Henger litt skeivt, men er sugen på å teste flere opptak sammen med andre. Er ikke sikker på om fartsfølelsen sitter...når 3. er tømt går det i +180....

 

Er det en OK start? Skal jeg lage flere?

 

Vet ikke, kan vi få se filmen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by roadster

Testet et kamera på bilen i forrige uke.

Henger litt skeivt, men er sugen på å teste flere opptak sammen med andre. Er ikke sikker på om fartsfølelsen sitter...når 3. er tømt går det i +180....

 

Er det en OK start? Skal jeg lage flere?

 

 

så ikke ut som det funka! send de på mail til marius@bilforumet.net du :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Import Tuning

Hvis du skal ha kamera så lavt bør du tenke på noe som du kan ha foran linsa.. jeg har tatt linsa på det ene kamra mitt.. fikk stensprut.. da var det bare å kaste det etterpå. det var litt surt :( :(

 

send meg litt videor a Reidar :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Hvor sitter kamra og hvor sitter mic?

Bruker du mic på kamra elleer???

 

Dette vil jeg prøve

 

 

Kameraet sitter festet i slepekrokfestet fremme og mic'en er tapet fast bak på bilen.

Det var en skikkelig tyrkerkobling når jeg gjorde testene, men jeg skal se om jeg kan lage et solid feste som festes direkte på slepekroken. Jeg skal holde deg informert.

 

Roads...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Import Tuning

Hvis du skal ha kamera så lavt bør du tenke på noe som du kan ha foran linsa.. jeg har tatt linsa på det ene kamra mitt.. fikk stensprut.. da var det bare å kaste det etterpå. det var litt surt :( :(

 

Steinsprut i +200 lager kake av kameraet.....Jeg har vært heldig med linsa så langt, men har noe stygge hakk i kamerahuset.

Kanskje det bør monteres i en dykkerhus. Jeg bruker et lite Sony DV-kamera og har sett at en kan få tak i vantette dykkerhus som kameraet sitter i, det bør jo for f... tåle en liten schtein eller to.

Noen som har testet?

 

Roads..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår