ChR|S^_ Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Topic sier vel alt.. Er disse vanskelige å få tak i forresten? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Tralla lalla la Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popoff_@leks Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Hei De er ikke så veldig vansklig å få tak i men heller ikke av de som er lettest. hmm 4-5 lapper for en grei motor er vel normalt?! Siter Du er ikke mann før du passerer 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Ok, takk :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 måtte kjøpe en kolisjonsskada volvo 460 eg 90 mod til 8000 kr så men da hadde eg jo alt sammen ps mye ledninger å drid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 HeiDe er ikke så veldig vansklig å få tak i men heller ikke av de som er lettest. hmm 4-5 lapper for en grei motor er vel normalt?! Då tror jeg du må leite en god stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 kan få kjøpe min bil hehe kom me bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Jeg skal selge begge motorene jeg har stående. Dvs. delebil med komplett ledningsnett girkasse, driv verk, ja you name it, alt sammen.Har også en til turbomotor som jeg har stående som jeg ønsker å bli kvitt. Bud mottas med glede. Ønsker å bli kvitt alt sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg