Gå til innhold

da var det på tide å snekre sammen lang40en

Ranger emnet


Nox

Anbefalte innlegg

etter å ha holdt på en ukes tid med å demontere det meste fra 760en er det nå på tide å få sammen 245en jeg kjøpte.(masse deler fra 760TIC til salgs btw)

sånn ser den ut per dags dato:

seter.jpg

hundegitter.jpg

2451.jpg

Turbosd.jpg

 

så skal jo seff disse på, kan jo ikke ha mindre enn 18 tommer;) :

rims.jpg

ic.jpg

 

ellers har jeg plukka ut motronicen fra 760en (chippa), har en passelig stor IC som skal inn, 3"lmm, 968ere, k-kam, 3"eksos og filter. 531topp på Fk blokk. har et par m46er liggende men tviler på at oden vil holde så da er er det vel likegreit å hive inn en m45 kanskje? mangler turbo til å klare noe mer enn 220 hk så om noen vet om en 19T så si fra. hvor mange hk dette blir vil jeg ikke spekulere i før bremsing. morro skal det nok bli uansett:)

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det blitt sagt her inne at M46-kassa tåler mer enn M45.. så bare bruk M46 du, du trenger ikke bruke OD :)

 

m45 er sterkere en m46.....

 

 

Blir bra detta nox:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg vet så er M46 bare en M45 kasse, med OD montert (ODen sitter jo montert på utsiden av kassen).

Så da skulle de vel tåle akkurat like mye, bortsett fra ODen da, har jo hørt at den kan ryke i ny og ne. ;)

 

Men ser bra ut det her. Blir nok morro å gasse med i sommer. :)

Volvo 940 Turbo -95.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber på spreng med å bli ferdig. Trenger en Snutegrill om noen har en liggende.. eller en billig delebil hadde også vært fint:)

 

delebil? hva er det du trenger?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår