ArraKiss Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Nei fin pris det.... absolutt verdt det spør du meg! Praktisk og hever salgsverdien på bilen :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 forresten: hva tror du har karen din skal ha for panserforlenging med lakkering og alt? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 cruise-control er nok mere arbeid enn hva de fleste aner.. bare så det er sagt :) har en mekaniker som sa han kunne gjøre det for meg, men var myyye arbeid... TOP GUN har vel ettermontert org. cruise control i bilen sin, og var ikke noe hokus-pokus.. Du kan vel kanskje utfylle meg litt bedre Anders ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 er det bilen din som har stått på artracing denne vinteren?! sto en golf med slik fanger i hvitt der? med bbs staggered felger!? stemmer det? :D de bassera dine, jeg har samma greia.. de spille noe helt vannvitittig.. har hørt mye bra anlegg altså.. men dissa i forhold til størelse, er bare helt værst.. ikke noe slurv i tonene her.. ;D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 TOP GUN har vel ettermontert org. cruise control i bilen sin, og var ikke noe hokus-pokus.. Du kan vel kanskje utfylle meg litt bedre Anders ? Selve jobben er beskrevet på mange websider rundt om... Alt man trenger er riktig del, Vag-Com og litt tålmodighet så går det meste... Men jeg tenker at til en pris på 2500,- inkludert alt med garanti på arbiedet så skal jeg ta meg råd til det å få gjort det ordentlig... skal fikle NOK med det elektriske i bilen som det er damndamn Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Dersom jeg finner en Amerikaner jeg kan stole på så er det disse felgene som kommer på bilen! Meninger?? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Kul felg! Hva slags felgdim er dette da? Kjøper gjennom eBay? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Dimmen blir 18 x 8 Foran og 18 x 9 bak... Kjøper ikke gjennom Ebay denne gang nei :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Likte dem jeg og :) du har pm Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Disse er meget like og selges i Norge : Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Har du navn på felgene, evt en link til norsk importør? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Dersom jeg finner en Amerikaner jeg kan stole på så er det disse felgene som kommer på bilen! Meninger?? Du må jo ta disse da! De er jo über fete! Og sikkert ikke så mange andre som har slike! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Ja jeg synes de er rålekre.... Trolig få som har disse i landet ja :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hvis du finner noen som selger via paypal så er det trygt da! Vet om en som kjøpte motor fra statene, motoren kom ikke, men han hadde betalt. Paypal hadde folk som sporet han ned, og de sperra bankkontia hans og alt. Penga fikk han tilbake. Paypal er trygt og genialt! Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 har en annen erfaring med paypal jeg da men... man kan såklart være heldig, men i mitt tilfelle, nei kravet mitt oppfylte ikke deres kriterier.. de ville ikke si hvilke kriterier kravet ikke oppfylte men... gjalt en auksjon jeg hadde betalt for og ikke fått varen, enkelt og greit. hadde gjort alt som stod i beskrivelsen fra paypal. prøvd å kontakte selger x antall ganger etc. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg