ArraKiss Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ja vil du være med så sleng deg på... Trist tur å ta alene :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Blitt gjort litt småting ikveld! Her er basskassa ferdig tilpasset..... Strømkabel trukket gjennom eksisterende kabelgjennomgang Signalkabel ble lagt i midten av bilen, under midtkonsoll etc. Sharan Emblemet er på plass... Samme med Aerotwin bakrutevisker.. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ser bra ut! :) Hva er forskjellen med Sharan-emblem..? Skal du på Golf-treff forresten..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Sharan Emblemet er mindre enn orginalet... :) Rekker desverre ikke treffet for jeg måtte selvfølgelig jobbe :iconsm Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 må bare spørre om noe arrakiss..hvorfor bakrutevisker og vw emblem i det hele tatt?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Rett å slett fordi det blir for vanlig med clean bakluke... Temaet for denne bilen er heller ikke Clean så da blir det heller å modifisere det som er der :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 javel..jaja,måtte spørre vettu=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ikkeno problem... er selvsagt rålekkert med clean bakluke... men jeg har vippet frem og tilbake.. så denne sesongen blir det slik som dette! Skulle jeg angre meg er det bare å å kjøre på med cleaning neste sesong:) p.s Jeg skal ha baklukeforlenger! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 skal du oxo ha baklukeforlenger?!!! hehe..javel javel...fuck,blir mange av oss som skal ha det da....vel,det er jo ikke no stress det..tviler VELDIG sterkt på at noen av bilene vil være like uansett...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hehe... er noen detaljer som ALLTID vil være likt! Men det er nettopp derfor jeg velger å drite i clean bakluke.. det er det Hvertfall mange som har :) Bilen min vil jo også ikke være en Golf lenger så min vil ikke likne noen... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Med sharan-emblem så slipper man vel den sorte stygge plast-dritten som er rundt.. Er ikke det det som er forskjellen? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Lurte på hvor mye den bora gli leppa kom på, har lyst på sånn på bora`n min jeg oxo. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Stemmer det Stingah... slipper den sorte plastgreia rundt ja :) Strandstuen: Sjekk på ECStuning.com så finner du prisen! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Idag var det nok en Juleaften :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Sweet! Blir bra dette.. :) Hyggelig å hilse på, forresten.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg