Merog Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Du hadde virkelig flaks når det gjslt den prisen på den fangeren Marius ;) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Vel... Ting går ikke alltid som planlagt sies det, og det uttrykket har fått en ny mening i dette prosjektet her! Pga en surrete tysker ble det ikke ProjektZwo fanger på meg likevel... Derfor har jeg valgt å holde meg til forhandlere som kan levere det de lover... Henter OEM R32 bakfanger neste Fredag.. Samt at jeg allerede har bestemt meg for ny front. Holder valget litt for meg selv... så jeg har litt hemmeligheter..m'm Venter på R32 rattet som jeg venter vil dukke opp like over påske, samt en Emblemfri Bora grill... Vw Sharan Emblem til bakluka skal også være på vei! Håpet er å bli ferdig mye tidligere enn anntatt, men time will showe! Helga etter påske håper jeg også å ha kommet skikkelig igang med anlegget så da kommer det nok en stor update med bilder! Til den tid... God Påske allesammen! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Sharan emblem? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Sharan emblem? :wonder Samme lurte jeg på også.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Dere får vente til Frrredag :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Sharan Emblem er mindre enn originalt på Golf (VW).... Hvis jeg ikke husker feil. en liten forskjell var det. Er 2 golfer fra mitt distrikt med det samme... Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Pokker... trodde ikke det var så utbredt ennå :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Det er ikke det ArraKiss... men de som sjekker en del på nettet om div mods.. vet om slike små-detaljer.. Sorry at jeg ødela overraskelsen... OBS! Har et annet tips til deg... Håndtak inne over dørene (taket) fra VW Beetle... Skal visst passe rett på... og de ser litt annerledes ut. :) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Det går bra yosh... Folk får sett det uansett :) Menne hvilken visker passer til bakluka med litt bedre design, er det Touran eller er det Polo viskeren som har vært diskutert her inne tidligere? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Idag kom Eksosen i hus å det ser strålende ut... Milltek rustfritt R32 eksosanlegg, klør i fingra nå.... Nå går det virkelig framover med prosjektet ditt, tøft!! :D Hvor mye røyk du på for eksosen?? Miltek er jo ikke akkurat det billigste på markedet, men overlegen kvalitet! Gleder meg til å se det ferdig montert!! :omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Takk takk.. gleder meg som en unge selv! Menne.... jeg trenger lakken min så kommer den fortere på :D Ang eksosen... Etter massiv pruting og etter å ha hentet det selv i Sverige bestilt fra Awesome-gti kom det på 5500,- Røvekjøp, med tanke på at Flissundet Motorservice som forhandler dette settet i Norge selger det for 9500,- Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Takk takk.. gleder meg som en unge selv! Menne.... jeg trenger lakken min så kommer den fortere på :D Ang eksosen... Etter massiv pruting og etter å ha hentet det selv i Sverige bestilt fra Awesome-gti kom det på 5500,- Røvekjøp, med tanke på at Flissundet Motorservice som forhandler dette settet i Norge selger det for 9500,- Jeg vet..Da fikk du superpris!! :D Lakken din kom idag...!! :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Fet eksos! Hmmm... lurer på om det er Touran-viskeren som ser penest ut gitt... men det er jo en smaksak uansett... Selv foretreker jeg å ikke ha noe der.. Men, men.. :) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Jeg vet..Da fikk du superpris!! :DLakken din kom idag...!! :phatyo Allright :) Ta å send meg en Pm eller SMS om hvordan vi skal gjøre det med levering osv da :thumb Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Fet eksos!Hmmm... lurer på om det er Touran-viskeren som ser penest ut gitt... men det er jo en smaksak uansett... Selv foretreker jeg å ikke ha noe der.. Men, men.. :) Har funnet ut hvilken visker jeg skal ha.... men nå skal jeg ikke si noe :D Eksosen e bærre lækker !! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg