Singh_Supreme Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 marius trooo meg anlegget ditt kommer til å spille, og den stiiiilen du får! DAAAMN! Bytte bil? hehe! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Tusen takk Sim.... Blir morsomt å treffes på Ryen til Søndag ja. Tror vi vekker LITT oppmerksomhet om jeg ikke tar feil :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 WOI !! Når på søndag ?? Og hvor på Ryen ???? Må få med meg dette før jeg drar på ferie :) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Esso Ryen..... We'll call u :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 dt r bra :):):::::):):):):):):) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hmmm Esso Ryen Ikke så langt, når tror du dere er der ca? Bilen din er rå nå as Man :) Har bare sett den på forumet, vill se den i virligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Tja, hvis man vil er det jo ingen begrensinger på hva man kan få gjort !! Tenkte chip + Luftfilter + Effektanlegg = ca. 140 Hester :D:D ... No affence, men 140HK er vel litt å ta i? NA tuning krever en god del mer for å oppnå den effekten på en 1.6.. Tenker da andre kammer, dyser, bensinpumpe osv.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Nå teller jeg minuttene folkens... Søndag er den stooore dagen :D Fikk Hella lysene idag... fete de, MED fjernkontroll og greier Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Fjernkontrollen er mer eller mindre bortkasta da men.. :p Mye penger for liten glede.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Tja, får se hvor anvendelig den er når jeg monterer hehe! Settet kostet meg ikke mer enn 1700,- så :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hva er fjernkontrollen brukenes til? Blir gøy å se bilen ferdig:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Er rett å slett bare av og på bryter.... vet ikke hvorfor Hella har laget denne ekstrafunksjonen jeg :) Du er ikke alene om å glede deg til ferdig bil nei :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Kom med non bilder da!!!! Venter i spenning.... :D :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 tror dette kommer til og bli urovekkende bra ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Kom med non bilder da!!!!Venter i spenning.... Har desverre ikke fler enn de jeg la ut for et par dager siden, men tro meg det kommer en enorm bildeupdate når bilen er i gårdsplassen med alle detaljer på plass.... tror dette kommer til og bli urovekkende bra ! Det har vært mitt mål helt fra starten :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg