ArraKiss Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Absolutt.. Har snakket med Sim om å ta en liten photoshoot når vi er ferdige... du får slenge deg på der å ;) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ja=)det hadde vært fett vettu...bilen min er nå desverre ikke ferdig før i juli engang,men vi kan jo ta en da også=)hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Absolutt.. Har snakket med Sim om å ta en liten photoshoot når vi er ferdige... du får slenge deg på der å ;) Er jeg oxo invitert eller ??? :driving Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Selvsagt... er jo en del av banden du også :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hehe..jo flere biler jo bedre vettu=)faen,gutta her driver å snakker om dissa treffa hele tia,og jeg er fremdeles passasjer=(hehe....blir digg å bli ferdig med bilen....da skal jeg ALDRI være no passasjer..bortsett fra i min egen bil da,når pilsen tar overhånd=)!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Da har jeg akkurat kommet hjem fra RRC igjen... Har vært å levert noen flere deler til lakk. Desverre så kokte lakken på enkelte av detaljene så det har blitt en tidssprekk i prosjektet desverre. For å gi lakkerer all den tiden han trenger for å få best mulig finish har jeg utsatt ferdigstillelse til Neste helg. Vil ikke hente hjem en bil som har rom for forbedringer. Henter uansett felger imorgen å drar opp på Søndag å monterer dem. Vil da komme med en del bilder av det og alt det andre som er gjort.... Sorry hvis noen gledet seg veldig til å se ferdig bil denne helga.... Men det var vel bare meg :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hm, synd, hadde håpt å få se den når du henta den her oppe før jeg tok ferie, men får klare meg med bilder.. :) Men uansett, er enig at det er best å heller vente litt lenger på et perfekt resultat.. Hadde sikkert vært morro å henta bilen, men tror det hadde blitt litt anger etter noen uker for at du ikke venta litt lenger, og slapp lakkpirket.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 trooo meg veeent. hehe jeg gjorde den feilen:( Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ja litt kjipt er det jo... Går på tredje uka uten bil! Men som dere sier så er det mer verdt det i enden at resultatet er nær perfekt enn å hente hjem en bil som er stresset ferdig. Uansett, Stig har kontroll nå og lakken ser HELRÅ ut i sollys... er mer perleeffekt i den nye så det blir BRA :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ja litt kjipt er det jo... Går på tredje uka uten bil! Men som dere sier så er det mer verdt det i enden at resultatet er nær perfekt enn å hente hjem en bil som er stresset ferdig. Uansett, Stig har kontroll nå og lakken ser HELRÅ ut i sollys... er mer perleeffekt i den nye så det blir BRA :D hehe høres BRAAAA UT! Når er det stig ikke har kontroll:P hihi! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hehe høres BRAAAA UT! Når er det stig ikke har kontroll:P hihi! kanskje når lakken kokte?!hehe..jaja,blir sikkert snasent` når den er finito! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Da har jeg vært hos Sharif å hentet felger. Valget endte som tidligere nevnt i tråden på ASA AR1. MEN! Det ble 19" istedet for 18 :D Noen som vet om det er noen komplikasjoner med Golf Iv og 19x8,5 med 235/35 dekk Innpress er 35!? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 nei,det er absolut bra=)konge at valget falt på 19" arra..18" er rett og slett ALT for lite etter min mening..men hver og en har jo sin smak...sleng ut ett bilde av felga da..har ikke peil på hvordan de ser ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hehe, ja det har jo blitt fryktelig vanlig med 18" så tenkte å dra den litt ut da.... Felgene ser slik ut: Noe svindyre felger er det ikke, men med alt jeg har brukt av penger på denne bilen var dette en god investering føler jeg. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 er jo flott dette da=)du har ikke valsa hjulbuene dine du eller??kan være dritt det når du har 19" hvis du skal ha grove spacere og skamm senk..men det skal litt til for å trenge valsing på 19" da...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg