ArraKiss Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ja, startet for 6 mnd siden jeg, trodde det var tidlig nok... men fy faen å mye useriøse sopper det finnes i denne verden her! Men men.. det kommer seg :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 skjønner...ting tar jo så jævlig mye lenger tid enn det man forventer vettu....og det er litt surt! men men..mye penger er det snakk om oxo så det er jo oxo greit at det tar litt tid=)begynner faktisk og planlegge enda mere bygging til høsten/vinter=)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ja ventingen er jo litt av moroa.... Har jo nesten vært Juleaften hver dag her i siste halvåret med deler dumpende inn... hehe! Men gleder meg til bli ferdig å slippe å bruke penger på en stund.. Bare nyte bygget :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Plages mye med at deler jeg bestiller ikke dukker opp i rett tid! Velkommen i klubben.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 jaja...det blir bra det=)men bruksbil...IKKE FAEN....nei,mye brukt skal den nå ikke bli=)og heeeelt ferdig blir man ikke med det første..altid noe man kan fixe på etterhvert=)1 juli tipper jeg at jeg er ferdig med interriøret og annlegg oxo,bilen skal til sveis/lakkering på fredag,så når bilene er ferdi..helt ferdig må vi jo nesten ta ett oppmøte da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Nei, FERDIG! blir man vel aldri... men så godt som hvertfall... da er alle planene for denne sesongen i boks hehe! Ja vi må ta et møte når vi er klare... Marvil: Dritt lei av slike ventetider ass.. ødelegger tidsramma mi hehe :( Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Da var Bora GLi leppe bestilt fra statene.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Tja den var jo kul nok den :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 marius det gikk litt i dass med bilen assa.. Håper u får leid deg bil da... SORRY! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Kul nok? Den er bare rålekker skal jeg si deg... ikke er det supermange som har den heller hehe :D Det går bra Sim.... Jeg får nok leid meg et vrak hehe, men jeg måtte jo høre :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Kul nok? Den er bare rålekker skal jeg si deg... ikke er det supermange som har den heller hehe :D Det går bra Sim.... Jeg får nok leid meg et vrak hehe, men jeg måtte jo høre :) Hva har skjedd !? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Skulle bare låne ei kassebil til å frakte deler opp til RRC men det lot seg ikke gjøre så jeg må leie en istedet.. ikke verre :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Skulle bare låne ei kassebil til å frakte deler opp til RRC men det lot seg ikke gjøre så jeg må leie en istedet.. ikke verre :) Stikk på Hertz Gardermoen, så fikser jeg bra pris ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Stikk på Hertz Gardermoen, så fikser jeg bra pris ;) Ikkeno klinger bedre i ørene mine enn; "Bra pris!" Takk Chriz.... Snakkes på Msn om dette... Trenger bil til uka tenker jeg :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Trenger du en "side-kompis" ? Hehehe..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg