VentoPower Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jubileums vinga blir perfekt Marius:) Hmm hva skjedde med fangeren? Var passformen dritt? Bilen din er blitt kjempe deilig inni nå Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Takk for god-ord gutter :D Bakfangeren var som Roger sa; Som å få noe firkantet til å passe på noe som er rundt! Helt elendig... Så jakten er igang på ny bakfanger... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Legger også til at en slik vinge blir passende bra på Bolf'en! :) Og interiøret ditt, helt smukk! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hva med å sparke på plass fangeren:P hehe nei da.. Utrolig leit at noe sånt skal skje da... Men ellers så ser det GANSKE bra ut;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Eneste som mangler nå er r32-ratt! mmmm Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hva med å sparke på plass fangeren:P hehe nei da.. Utrolig leit at noe sånt skal skje da... Men ellers så ser det GANSKE bra ut;) TRO meg jeg hadde lyst hehe... men er ikke verre enn at en som har litt glassfiberkunnskap osv fikser det.. har solgt den videre alt så! Eneste som mangler nå er r32-ratt! mmmm Det kommer det kommer :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Idag kom Eksosen i hus å det ser strålende ut... Milltek rustfritt R32 eksosanlegg, klør i fingra nå.... Samtidig fikk jeg lite sidespeil til førersiden... Fikk også nye Hella sideblinkere idag, men fikk ikke tatt noe bilde i dagslys så det kommer... Var også å fikk kappet til MDF plater til stereoen så det kan påbegynnes i nær fremtid! Huff... døgnet har for få timer... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 R32 ratt bestilt :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 R32 ratt bestilt :D You bastard! :phatyo Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ÅHH ÅHHH! da vet du hvem som fikk det gamle ratte da:P hehe! TAKK MARIUS:P hehe! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Nice! :D Synd ikke sportsrattet eller R32 passer rett over til comfortline ratt.. Må jo bytte airbag å greier, eller skulle jeg hatt og! Dette blir snasent Marius! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 u go girl:P Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Nice:) misunner deg det rattet:) Har tenkt på det lenge jeg å, men har ikke blitt noe foreløpig. Er det enkelt å bytte? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 selger forresten mitt originale skinnratt til en go` pris for dem som ønsker=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ja dette blir bra... delene til interiøret begynner virkelig å falle på plass... nå mangler jeg kun pedaler, radio-trim og innvendige dørhåndtak så har jeg toppa heile driten! Mitt gamle ratt har jeg solgt alt... Gikk for 1000,- lapp samme dagen som jeg skulle kjøpe mitt nye! Skal være kurrant å bytte, men jeg skal sette Møller på saken i forbindelse med at det er snakk om sikkerhetssaker ang. airbag osv. Greit å få det gjort ordentlig... men det finnes How-To's på nett så for den dristige med rett verktøy går det fett å gjøre selv! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg