ArraKiss Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hehe, ja det er nok ikke så såre enkelt som folk skal ha det til, det er det aldri... men det er heller ikke hele frontseksjonen som skal ut... Det som byttes er sideskjermer, panser, lykter og valgfri Bora frontfanger... (i mitt tilfelle Streetfighter II) Lyktene er jo også plug & play med tanke på ledninger... Golf og Bora er tross alt samme bilen under huden :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hehe, ja det er nok ikke så såre enkelt som folk skal ha det til, det er det aldri... men det er heller ikke hele frontseksjonen som skal ut... Det som byttes er sideskjermer, panser, lykter og valgfri Bora frontfanger... (i mitt tilfelle Streetfighter II) Lyktene er jo også plug & play med tanke på ledninger... Golf og Bora er tross alt samme bilen under huden :) Hmm, sikker på at lyktene passer ? Lyktet på Bora er jo firkantede, mens Golf er runde.. Og de er jo høyere.. Sikker på at det stemmer med åpning og fester ? Fester på undersiden av lykta også.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Ja nokså sikker på det... har en side til her, med bilder fra byttet også.. http://www.vwdriversclub.com/tech/Front%20end%20swap/Front%20End%202.asp Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Alltid trodd at åpningen til lyktene har vært forskjellig, men er dne lik ble jo jobben mye enklere ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Jepp, hadde ikke giddet dette om det var mer bry enn det allerede er... er som du sier litt pirkearbeid å justere panser så det glir i ett med både skjermer og lykter :) Men med litt tålmodighet går det nok... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Jada, det gamle året sluttet med et brak får en si... Var en som hadde klart å rygge inn i sida på bilen min igår kveld. Heldigvis hadde han lagt igjen en lapp med nummer... Spenningen er alltid stor når man skal ringe slike nummer, man veit aldri om det er bløff. Men så heldig var jeg altså at det var en med ærlig sjel som hadde vært litt uheldig.... Vi ble enige om at vi ikke tok det igår men skulle hygge oss på årets siste dag. Kjipt at sånn skjer... Slenger med et bilde av skaden... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Ouch!!!! Så surt a gitt!!! Men dog så bra at det var en ærlig sjel... for ellers!!! :deng Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Jævlig surt var det, men får håpe det bare var dritten i 2005 som tok siste sparket i min retning :p Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 litt ide bilder å inspirasjon ?? Mvh Espen Haga Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Looking good, nesten slik min blir dette... med noen unntak. Likte ikke tre interiøret og 4 punkts-selene.. Blir jo Bora front på min samt R32 bakfanger og utblås om alt går etter planen. Kult du fant bilde med disse baklyktene på bil med samme farge som min, har vurdert disse så dette hjalp. Felgene var ok, litt mørkere toning fremme så er vi der... Likte også bilstereoløsningen. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 gleder meg til å se bilen din når den er ferdig assa:D:D:D:D:D:D! goooood LUCK! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Ok, nå er det travelt om dagen.. 23.01.06 --> Reparere skade Møller Bilskade 26.01.06 --> Hovedservice Møller Nord 31.01.06 --> Reg. Reim skifte Snap Drive Økern Og idag fikk jeg endelig somlet meg til å hente nye bremser som jeg fikk merknad på siste Eu kontroll om... Bilen blir jo som ny den nå happyhappy Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Dette ser bra ut! Blir bare mer og mer gla i Bora front jeg! GLEDER MEG! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Ja, da har jeg stått i garasjen siden 09.30 idag tidlig og puslet med bilen... Sikftet bremseskiver og klosser hele veien rundt så nå er den klar for Eu-Kontroll. Ellers har jeg fått litt klager på at jeg ikke tar bilder av ting jeg har gjort med bilen så nå kommer det noen:-) De gamle bremsene... Det var modent for skifting ja! Dette så bedre ut:-) For å bytte skiver og klosser bak bør man løsne brekkvaieren. Denne sitter under midtarmlene og man må ut med hele midtkonsollen for å komme skikkelig til. Legger ved et bilde om noen lurer en gang.... Så litt kosebilder, her er det nye instrumentet mitt. 2002 Versjon Prøvde meg som lakkerer her om dagen, det gikk greit og sparte noen kroner.. Her sees også den nye girspaken min... Bora Sport edt. Her er innstegslistene mine, samt chrome speaker ringer... Og sist og kanskje minst, her er Wolfsburg dørpinnene mine Nå venter jeg på dørmatter, R32 pedalsett, Børstet alu interiør, belyste lufteventiler og 3 x VDO instrumenter som skal inni lomma over spilleren. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 så bra ut dette:) Synes du skulle ha droppet å lakke delene inni bilen sånn heelt ærlig.. men smak og behag... VIL HA SPEIL SNART!!! happyhappy Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg