Gå til innhold

Gassvaieren hopper av.

Ranger emnet


Paasan

Anbefalte innlegg

Gassvaieren driver for tiden og hopper av en gang i blandt.

 

Den hopper av fra pedalen, første gangen datt den gummi saken ut. Da greide jeg selfølgelig å miste denne. Fikk henta meg en ny en på skrapen. Andre gangen datt kabelen ut fra gummi saken.

 

Skal det være et "feste" på andre siden av gummien på enden av kabelen?

 

Hvis ikke, noen andre tips?

- 97 VW Passat 1.8

X 84 VW Golf GTI 8v (død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gassvaieren driver for tiden og hopper av en gang i blandt.

 

Den hopper av fra pedalen, første gangen datt den gummi saken ut. Da greide jeg selfølgelig å miste denne. Fikk henta meg en ny en på skrapen. Andre gangen datt kabelen ut fra gummi saken.

 

Skal det være et "feste" på andre siden av gummien på enden av kabelen?

 

Hvis ikke, noen andre tips?

 

Har du den stopperen under pedalen?

mangler den så hopper wiren ut av pedalen

Das Auto

 

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du den stopperen under pedalen?

mangler den så hopper wiren ut av pedalen

 

jeg har samme problemet på min corrado.

Men hva er den stopperen du nevner ?

Tenkte det kunne være den gummipakningen rundt hullet som kan være litt gåen så den ikke klarer å holde "kroken" inne...kan det være en teori ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor: Hvis du mener det "røret" som pedalen treffer når du gir full gass, så er det der.

 

Men har lurt på om kansje gassvaieren er for stam.

Har også lurt på om den gummiringen blir litt slapp i fisen med årene, og kansje ikke skal brukes på nytt når den er tatt ut igjen.

- 97 VW Passat 1.8

X 84 VW Golf GTI 8v (død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde med meg også et par ganger, satte enkelt og greit en strips rundt wiren som da var nok til at den holdt seg på plass.

Satte den altså rundt wiren etter å ha tredd den igjennom gummimuffen og stramme hardt. Hva som egentlig skal holde den på

plass/fast vet jeg ikke da jeg fikk dette problemet etter at jeg byttet motor (husker ikke hva som var der før jeg tok det bort).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår