Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 "VOLUME 2" ACR - Mo i Rana 26-28 August

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei folkens. Må være erlig å si at jeg ikke får DVDen ferdig før jul desverre.

 

Forventet release dato nå er Februar 2006.

 

Jeg skal legge ut en liten video fra høsttreffet før jul iallefall.

Men dvden ble litt for omfattende og jeg orker ikke hive ut noe halvferdig.

 

-Tor Morten

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens. Må være erlig å si at jeg ikke får DVDen ferdig før jul desverre.

 

Forventet release dato nå er Februar 2006.

 

Jeg skal legge ut en liten video fra høsttreffet før jul iallefall.

Men dvden ble litt for omfattende og jeg orker ikke hive ut noe halvferdig.

 

-Tor Morten

 

Liten video hjelper på ventetida ;) yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke kan ha prøveskilter på banen kommer jo ikke folk med ville prosjekter og prosjektbiler til å være der.. Mye hjemmebygg-biler som ikke får skilter.. Da burde man få lov til å kjøre med prøveskilter..!

 

Helt enig..

 

så på Gatebil 2005 i går å tenkte: at om disse "reglene" hadde kommet på Vålerbanen & Rudskogen hadde Gatebilfilmen vært UTROLIG kjedelig!!

 

MYE der uten skilt!

 

Om dette mot formodning skulle skje på ACR så blir det mye døllt på bana!

får vel gjøre mitt beste for at dette ikke skjer ;)

Kjør Hardt, kjør stil :boxing

 

Bare 258 Dager igjen til neste treff nå, Gutter & Jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke kan ha prøveskilter på banen kommer jo ikke folk med ville prosjekter og prosjektbiler til å være der.. Mye hjemmebygg-biler som ikke får skilter.. Da burde man få lov til å kjøre med prøveskilter..!

 

Hvorfor kan ikke de også sørge for å få bilen godkjent som oss andre? synes det er bedre å kjøre med biler som har skilter siden jeg da vet at de må ha en viss standard da..

 

Men det er min mening

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke de også sørge for å få bilen godkjent som oss andre? synes det er bedre å kjøre med biler som har skilter siden jeg da vet at de må ha en viss standard da..

 

Men det er min mening

 

"din" mening passer ikke veldig godt overens med de flestes lommebok...

Seff, skal man bare kjøre rundt med en orginal ribba volvo 240 så kunne man like gjerne hatt skilter på bilen, men med en gang man skal ha noe med litt hester sparer man _mye_ penger på å hente inn fra utlandet og ikke betale avgifter i hue og ræva til staten.

 

Det at man også kan bruke større bremser, coiloverkits, andre dekkdiametere og slikt uten å måtte sloss seg igjennom en gigantisk papirmølle hos BT er også greit..

 

Og jeg ville stole mye mer på at det er bra teknisk stand på en bil uten skilter hvor eieren har lagt tid og penger i å forbedre bilen istede for å få skilter, enn en gammal rusten volvo hvor bremseveska koker, eller en 200sx med orginale bremser som man mister bremseeffekt etter en runde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 258 Dager igjen til neste treff nå, Gutter & Jenter!!!
Etter mine beregninger gir nedtellingen ca. 26. august. Dvs. samme dato som høsttreffet (Volum 2) var i år - tilfeldig? Tror ikke det. Mangler nok bare et årstall i koden på nettsidene. Men vi venter i spenning på å få høre om og når det blir nye treff i 2006. Det er jo årets høydepunkt å få kjøre på ACR.

ArcticRacing.net

 

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår