B230ft Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 jeg har kobla grøftlys på bilen min, men de slår seg ikke av med tenninga..har feilsøkt og prøvet meg fram opp og ned i mente, men finne FAEN ikke utav hva som er feil! kan det være releet som er gåent? er en sort/grøn ledning som kommer fra bryteren som bestemmer hvilke lys tåkelysa skal lyse sammen med, jeg har prøvd alle tre alternativene der, men hjelper ikke! er også sånn at når jeg har den grønne/sorte ledningen tilkoblet, får leg ikke grønt lys i bryteren, men når jeg napper denne ledningen ut, virker fremdeles tåkelysa, og jeg får lys i bryteren! forstår ikke hva som kan være galt! derfor mottas tips og råd med STOOR takknemmelighet!! (er orginallysa fra volvo jeg har) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 hmm..har ihvertfall fått bekreftet nå at JEG MAGLER ETT RELÈ! får et til i morgen..så satser på det kommer seg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 sånn for opplysningen så er lysa nå i orden:D syns det var dårlig a volvo som sendte med for lite deler ass!( et relè..) menmen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg