Ferrari Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hvilke BMW motorer har forgasser? Kan noen fortelle meg typebetegnelsene på disse motorene?(som m20 f. eks) Skal nedi en E30! Har så lyst på forgasser motor. Fikk man 325 forgasser motor? Eller er det bare 320 som var det? Hva heter den motoren? Hvor mye er det mulig å borre opp 320 gasser motoren? kan man borre til 2,5l, slik at 325i stempler passer?` Passer 325i girkasse på 320 gasser motor? Mange spørsmål, men håper noen kan hjelpe meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hvilke BMW motorer har forgasser? Kan noen fortelle meg typebetegnelsene på disse motorene?(som m20 f. eks) Skal nedi en E30! Har så lyst på forgasser motor. Fikk man 325 forgasser motor? Eller er det bare 320 som var det? Hva heter den motoren? Hvor mye er det mulig å borre opp 320 gasser motoren? kan man borre til 2,5l, slik at 325i stempler passer?` Passer 325i girkasse på 320 gasser motor? Mange spørsmål, men håper noen kan hjelpe meg:) Litt OT, men hvorfor skal du ha BMW gasser motor? Er innsprut motora som BMW er kjent for, og går desidert mye bedre en forgasser.. Vet du får 316, 318 og 320 med gasser, men det er gamle motorer da.. 320i`n jeg hadde var 85 modell og da kom det bare med innsprut.. Mulig jeg tar feil altså.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hva i hulabula skal du med gasser? å begynne å bygge en 320 motor med like mye hk som 325, koster mer en det smaker. Du kan nok ikke bore opp så mye, i såfall må den strokes på et vis (annen veiv,råder, stempler) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Grunnen er egentlig at da slipper alt det surre med ledninger, lambdaer, hjerner og faenskap. Men høres ikke ut som det er så gunstig:P Så får vel kjåre med motronicen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg